  • 91. Data: 2010-03-11 22:16:13
    Temat: Re: Jaki motocykl na dojazdy do pracy 18 km?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-10 23:56, Tomy M. pisze:

    > System ten nazywa się: Y.P.V.S i jest stosowany
    > wyłacznie w YAMAHA DT.

    WOW ! Tyle ze YPVS jest, prawdopodobnie, starszy od Ciebie. I
    wynaleziono go zanim ktos pomyslal o stworzeniu DT. A ze dzisiaj jest
    sterowany kompem to nie oznacza ze tak bylo zawsze.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 92. Data: 2010-03-11 22:19:20
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-11 13:15, n...@s...com pisze:

    > newrom co mial sprzedac detka, ale teraz chyba sobie zostawi bo to
    > najlepszy na swiecie sprzet :-D

    Chcialem Ci za tego Detka zaproponowac cos ze swojej stajni ale boje sie
    ze bedziesz chcial doplate a mnie chwilowo nie stac na dorzucenie 10-20
    tysiecy.

  • 93. Data: 2010-03-11 22:37:56
    Od: n...@s...com

    On Thu, 11 Mar 2010 23:19:20 +0100, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >ze bedziesz chcial doplate a mnie chwilowo nie stac na dorzucenie 10-20
    >tysiecy.

    Sorry, ale ja juz mam w garazu charleja*. Jak do stajni sprowadzisz
    motury co daja rade jezdzic i sie nie psuc to wtedy moge rozwazyc
    propozycje. Wtedy dorzucisz piataka i staniesz sie posiadaczem dete**

    pozdr
    newrom
    * nie swojego, ale zawsze to charlej!
    ** ew. gieespiencet lub piencczypienc
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 94. Data: 2010-03-12 06:49:20
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-11 23:37, n...@s...com pisze:

    > Sorry, ale ja juz mam w garazu charleja*. Jak do stajni sprowadzisz
    > motury co daja rade jezdzic i sie nie psuc to wtedy moge rozwazyc
    > propozycje.

    Moje jezdzom i sie nie psujom. Moze nie tak doskonale jak DT ale coz...

    Wtedy dorzucisz piataka i staniesz sie posiadaczem dete**

    Dete srete.

    > pozdr
    > newrom
    > * nie swojego, ale zawsze to charlej!

    nieladnie sie cudzym chwalic.

    > ** ew. gieespiencet lub piencczypienc

    A to chyba jak bede mial grype zoladkowa.

  • 95. Data: 2010-03-12 07:51:09
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    n...@s...com napisał(a):

    > No costy, tu chlopaki do rany przyloz!

    No chyba do Twojej! Do moich nikt sie nie przykladal...

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 96. Data: 2010-03-12 07:59:21
    Od: n...@s...com

    On Fri, 12 Mar 2010 08:51:09 +0100, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    >No chyba do Twojej! Do moich nikt sie nie przykladal...

    Bo stygmaty ich oniesmielaja!

    pozdr
    newrom

  • 97. Data: 2010-03-12 09:31:31
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "KJ Siła Słów" <K...@n...com> wrote in message

    > to zalezy od modulu, ponoc przy odblokowanym module i calej reszcie nawet
    > okolo 22 KM.
    >
    > jakby autor watku chcial te 18 km robic tak bardziej omijajac asfalt to ja
    > mam takiego terenowego (opony kostka, handbary, przelozenia zebate na
    > mniejszy Vmax za to lepszy moment) detka na wydaniu. Z modulem
    > odblokowanym.

    Jasiu, mysle o zalozeniu szrotu motocyklowego, bylbym wiec chetny.
    Czypytania: Zarejestrowany? Maks. nosnosc? ;) Cena?

    weFAQ&v=qvj

  • 98. Data: 2010-03-12 09:54:15
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kefir pisze:

    > Jasiu, mysle o zalozeniu szrotu motocyklowego, bylbym wiec chetny.

    Chlopie, na szrocie bylem, kazali mi wyp/.../ac, wiec proboje sprzedac
    na preclach.

    > Czypytania: Zarejestrowany? Maks. nosnosc? ;) Cena?

    Zarejestrowany, dwoch ludzi go spoko uniesie, cena nie gra roli.

    KJ

  • 99. Data: 2010-03-12 09:54:18
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > WOW ! Tyle ze YPVS jest, prawdopodobnie, starszy od Ciebie. I wynaleziono
    > go zanim ktos pomyslal o stworzeniu DT. A ze dzisiaj jest sterowany kompem
    > to nie oznacza ze tak bylo zawsze.

    Komputer to mocne słowo, to po prostu jakiś mikroporocesor,
    pewnie uniwersalny Atmel. Steruje położeniem zaworu w zależności od różnych
    czyników,: delta wejścia na obroty, wysokość obrotów itp.
    Zawory wydechowe są stosowane w każdym mocniejszym 2T
    o pojemności do 125cm, czasami do 250. Ale rozwiązania są różne:

    sterowanie łożyskiem oporowym/ślizgowym (wyczynowe crossy)
    sterowanie ciśnieniem (silnik ROTAX)
    sterownianie położeniem manetki przyspieszenia (HONDA itp.)

    Nie próbuj mnie uświadamiać o rozwiązaniach technicznych
    stosowanych w silnikach bo jesteś w tym zielony jak trawa na wiosnę.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 100. Data: 2010-03-12 09:57:51
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tomy M. pisze:
    > bo jesteś w tym zielony jak trawa na wiosnę.

    Kuczu w stanie w jakim raz na sto lat go widuje potrafi sie mienic
    wieloma klorami, ale zielonym to nie.

    Love&Peace bo Was zbanuje z tego forumu.
    :-)

    KJ