  • 11. Data: 2011-08-06 10:57:19
    Temat: Re: Jaki niedrogi LCD do cyfrowej kablowki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > to zależy o chcesz o nich uslyszeć

    pytam z ciekawosci, co masz mysli piszac, ze nie robi specjalnego wrazenia.
    Jakie przyjąłeś kryteria oceny?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 12. Data: 2011-08-06 14:28:51
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 06.08.2011 09:45, jerzu pisze:

    > To Ty napisałeś "lg bym sobie odpuścił". Więc może to jakoś byś
    > umotywował?

    powiem tylko tyle:
    jakość obrazu daje wiele do życzenia i często spotykana
    koszmarna poświata.
    pomijam fakt oprogramowania (kwestia gustu), czy jakieś dziwne
    brzęczenia na minimalnej głośości.

    do małych tv o przekątnej do 22 cali i monitorów
    nie ma co się specjalnie przyczepiać.

  • 13. Data: 2011-08-06 14:56:57
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 06.08.2011 12:57, Budzik pisze:
    > pytam z ciekawosci, co masz mysli piszac, ze nie robi specjalnego wrazenia.
    > Jakie przyjąłeś kryteria oceny?

    czytaj uważnie, bo to nie ja napisałem.

  • 14. Data: 2011-08-06 21:15:35
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-08-04 10:36, *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > lg bym sobie odpuścił

    Ja wręcz przeciwnie - na pewno odpuścił bym sobie Samsunga - Sharp, Sony
    i LG są OK z mojego doświadczenia.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 15. Data: 2011-08-06 21:22:25
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-08-04 11:10, *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > EX - ledtv
    > BX - lcd.
    > który lepszy? pewnie EX, cięńszy, lżejszy i pobiera nieco mniej prądu.

    Powolutku zaczynasz popadać w żartobliwy ton, a człowiek pyta poważnie :)
    Jeszcze nie widziałem LCD z krawędziowym podświetleniem LED, który by
    dorównywał w czymkolwiek odpowiednikowi z lampami poza zużyciem energii
    - obraz zawsze był gorszy.
    Sam myślę, o zmianie swojego "lampowego" LCD na nowszy model, ale nie ma
    chwilowo (mam nadzieję, że LEDowa moda szybko minie) niczego wartego
    zawieszenia oka w rozsądnej cenie.

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    No tak - prawie zapomniałem, że są cieńsze :)
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 16. Data: 2011-08-06 21:40:22
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 06.08.2011 23:22, Mirek Ptak pisze:
    > Powolutku zaczynasz popadać w żartobliwy ton, a człowiek pyta poważnie :)

    jestem śmiertelnie poważny ;-)

    > Jeszcze nie widziałem LCD z krawędziowym podświetleniem LED, który by
    > dorównywał w czymkolwiek odpowiednikowi z lampami poza zużyciem energii
    > - obraz zawsze był gorszy.

    to nie oglądaj za dużo LG ;-)
    lcd czy tego chcesz czy nie i tak zastąpi świetlówki czy "lampy"
    jak to nazywasz, choć by z powodu mniejszego poboru prądu.
    to trochę tak jak luty bezołowiowe.
    nie zauważyłem by obraz był gorszy. przecież matryce są te same,
    zmienia się podwietlenie, a co za tym idzie - inna temperatura barwowa.
    wiele zależy od procesora obrazu.
    wiele rozpisywano się o zaletach led (nawet edge led!) jaki to daje
    lepszy obraz, ja widzę poprawę ale to kwestia nowej elektroniki,
    a nie podświetlenia.

    > Sam myślę, o zmianie swojego "lampowego" LCD na nowszy model, ale nie ma
    > chwilowo (mam nadzieję, że LEDowa moda szybko minie) niczego wartego
    > zawieszenia oka w rozsądnej cenie.

    sam lcd i nie zmieniam.

    > No tak - prawie zapomniałem, że są cieńsze :)

    to też zaleta

  • 17. Data: 2011-08-06 21:42:38
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 06.08.2011 23:15, Mirek Ptak pisze:

    > Ja wręcz przeciwnie - na pewno odpuścił bym sobie Samsunga - Sharp, Sony
    > i LG są OK z mojego doświadczenia.

    i to jest najważniejsze, jak właściciel jest zadowolony.
    to co ja napisałem to są moje spostrzeżenia i wybacz, ale
    z mojej strony tak to wygląda.

  • 18. Data: 2011-08-06 21:45:33
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]

    > - obraz zawsze był gorszy.

    to nie oglądaj za dużo LG ;-)
    lcd czy tego chcesz czy nie i tak zastąpi świetlówki czy "lampy"
    jak to nazywasz na ledy, choć by z powodu mniejszego poboru prądu.

  • 19. Data: 2011-08-07 08:57:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > czytaj uważnie, bo to nie ja napisałem.

    się było nie odzywać na pytanie zadane Markowi ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 20. Data: 2011-08-07 15:50:51
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-08-06 23:42, *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > i to jest najważniejsze, jak właściciel jest zadowolony.
    > to co ja napisałem to są moje spostrzeżenia i wybacz, ale
    > z mojej strony tak to wygląda.

    Wybaczam :), choć trudno mi wyobrazić sobie zadowolonego użytkownika
    sprzętu Samsunga ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak