  • 1. Data: 2009-11-09 07:57:12
    Temat: Jaki notebook do 2,5k zł?
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Jaki polecacie notebook do maksymalnej kwoty 2500 zł (czyli docelowo
    niższa, bez porad w stylu dołóż tyle a tyle to będzie to i to - bo to
    już jest planowana kwota max)? Kolor np srebrny, matryca min 15" (może
    być inna, aspekt 4:3 lub 16:9), wbudowany mikrofon i kamerka
    internetowa, karta Wi-Fi, LAN, Modem, czytnik kart flash, SmartCard lub
    PCMCIA - jakies standardy. Gniazda USB umieszcone w przyjazny sposób
    (bez fantazji w stylu umieszczenie pod kablem zasilania) :)

    Notebook ma służyć do prostych rzeczy w stylu surfowanie po WWW, Skype,
    GG, poczta, pakiet biurowy itp. Gry nie są przewidziane.
    Myślę , że moga przydać się wyjścia S-Video, HDMI (chyba, że to juz za
    dużo życzeń) :)

    Przede wszystkim nacisk na rozmowy Skype (kamerka, mikrofon). Im taniej
    tym lepiej.

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2009-11-09 08:12:19
    Temat: Re: Jaki notebook do 2,5k zł?
    Od: "Piotr F." <o...@p...onet.pl>

    OMSON pisze:
> [...]
    > dużo życzeń) :)
    >
    > Przede wszystkim nacisk na rozmowy Skype (kamerka, mikrofon). Im taniej

    Moze tak,

    http://www.komputronik.pl/index.php/product/85863/No
    tebooki-i-netbooki/Notebooki/DELL_Studio_1555_T4300_
    -_ATI4570_-_3GB_-_320GB.html

    http://www.komputronik.pl/index.php/product/81909/No
    tebooki-i-netbooki/Notebooki/DELL_Studio_1555_T4200_
    -_ATI4570_-_2GB_-_250GB.html

  • 3. Data: 2009-11-09 08:26:53
    Od: 2late <d...@w...pl>

    OMSON wrote:
    > Jaki polecacie notebook do maksymalnej kwoty 2500 zł (czyli docelowo

    Acer travelmate 7320

    --
    2late Outspace Communication Inc. 1999*2009 (R)

  • 4. Data: 2009-11-09 11:55:57
    Od: Andrzej <d...@w...pl>

    On 9 Lis, 08:57, OMSON <o...@o...pl> wrote:
> [...]
    > dużo życzeń) :)
    >
    > Przede wszystkim nacisk na rozmowy Skype (kamerka, mikrofon). Im taniej

    LENOVO G500, SL500. Tanie super sprzęty.

  • 5. Data: 2009-11-09 12:09:51
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Piotr F. pisze:

    > http://www.komputronik.pl/index.php/product/85863/No
    tebooki-i-netbooki/Notebooki/DELL_Studio_1555_T4300_
    -_ATI4570_-_3GB_-_320GB.html

    Dzięki - już ten kupiony on-line (swoja droga, niezły wypas w tej
    kwocie). :)

    Pzdr, OMSON

  • 6. Data: 2009-11-09 13:45:42
    Od: pete <d...@o...pl>

    OMSON pisze:

> [...]
    -_ATI4570_-_3GB_-_320GB.html

    > Dzięki - już ten kupiony on-line (swoja droga, niezły wypas w tej

    mam nadzieje ze nie w komputroniku, bo o najdrozszy sklep (przydatny bo
    uzywam do wycen - drozej sie nie da)

  • 7. Data: 2009-11-09 14:00:18
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    pete pisze:

    > mam nadzieje ze nie w komputroniku, bo o najdrozszy sklep (przydatny bo
    > uzywam do wycen - drozej sie nie da)

    to late :D

    Pzdr, OMSOn

  • 8. Data: 2009-11-09 20:25:31
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    OMSON pisze:
> [...]
    > dużo życzeń) :)
    >
    > Przede wszystkim nacisk na rozmowy Skype (kamerka, mikrofon). Im taniej

    http://images.okazje.info.pl/g/0/78/91/rtv-euro-agd-
    gazetka.jpg

    http://www.okazje.info.pl/market/rtv-euro-agd/warsza
    wa/miasto.html