  • 1. Data: 2009-11-08 17:46:10
    Temat: Laptopy z Markietów
    Od: Gupik <b...@i...pl>

    chcę kupić laptopa [ do 2 tyś ] Asus , MSI , Toshiba , najbliżej mam do
    Media - Markt , Euro, Vobis , sporo sprzętu na wystawach, ceny tez takie
    sobie, czy warto tak kupić. czy lepiej gdziekolwiek indziej, chcę kupić
    sam laptop, bez systemu, i postawie linux,a na nim.

  • 2. Data: 2009-11-08 19:23:19
    Temat: Re: Laptopy z Markietów
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Przede wszystkim proponuje udac sie do najblizszej podstawowki, zeby
    podszkolic pisownie jezyka polskiego.

  • 3. Data: 2009-11-08 19:46:34
    Od: Mariusz <m...@s...org>

    On 2009.11.08 20:23, Jacek wrote:
    > Przede wszystkim proponuje udac sie do najblizszej podstawowki, zeby
    > podszkolic pisownie jezyka polskiego.

    Piszesz nie na temat, to nie jest grupa poświęcona poprawnej pisowni w
    języku polskim.
    Jeśli nie zrozumiałeś pytającego, masz prawo mu nie odpowiadać. Jego strata.

    --
    Mar

  • 4. Data: 2009-11-08 20:12:52
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Podobno marketowe to nizsza jakosc niz wszystkie inne (wzgl awaryjnosci).
    Najlepiej kupic jakis tanszy model "biznesowy".

    --
    pozdr

  • 5. Data: 2009-11-08 20:43:17
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Mariusz wrote:

    > Piszesz nie na temat, to nie jest grupa poświęcona poprawnej pisowni w
    > języku polskim.
    > Jeśli nie zrozumiałeś pytającego, masz prawo mu nie odpowiadać. Jego
    > strata.

    To nie jest grupa poświęcona czepianiu się ludzi którzy czepiają sie
    analfabetów.

    Dziwi mnie zawsze, że komuś chce się odpowiadać na taki bełkot. Chociaż
    z drugiej strony to pewnie większość odpowiadających nawet nie zauważa,
    że to z językiem polskim ma niewiele wspólnego.

  • 6. Data: 2009-11-08 21:29:56
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
    > To nie jest grupa po?więcona czepianiu się ludzi którzy czepiaj? sie
    > analfabetów.
    >
    > Dziwi mnie zawsze, że komu? chce się odpowiadać na taki bełkot. Chociaż
    > z drugiej strony to pewnie większo?ć odpowiadaj?cych nawet nie zauważa,
    > że to z językiem polskim ma niewiele wspólnego.

    Sam nie jesteś lepszy...
    Gdzie informacje o kodowaniu tekstu?

  • 7. Data: 2009-11-08 21:36:03
    Od: z <z...@g...pl>

    G Nowak pisze:

    > Podobno marketowe to nizsza jakosc niz wszystkie inne (wzgl
    > awaryjnosci). Najlepiej kupic jakis tanszy model "biznesowy".

    O w mordę. Bez systemu będzie ciężko.
    Nie ważne gdzie. Ważne co i z jaką gwarancją. Serwis i tak zewnętrzny.
    Ostatnio skłaniam się ku temu:
    http://www.komputronik.pl/index.php/product/81909/No
    tebooki-i-netbooki/Notebooki/DELL_Studio_1555_T4200_
    -_ATI4570_-_2GB_-_250GB.html
    Podobno dobre wykonanie i gwarancja.
    Taki złoty środek. Na placu boju była jeszcze Toshiba i Lenovo ale
    znajomy spec od naprawiania nienaprawilnych laptopów zachwala Della.

    PS. jest tylko kwestia "trzasków" na karcie dźwiękowej przy korzystaniu
    z bezprzewodowej sieci, niektórzy słyszą coś takiego.

  • 8. Data: 2009-11-09 12:11:00
    Od: Andrzej <d...@w...pl>

    On 8 Lis, 18:46, Gupik <b...@i...pl> wrote:
> [...]
    > sobie, czy warto tak kupić. czy lepiej gdziekolwiek indziej, chcę kupić
    > sam laptop, bez systemu, i postawie linux,a na nim.

    Do marketów daje się najczęściej sprzęt o rozwiązaniach technicznych z
    niższej półki, tanie plastiki, słabe klawiatury. Np. taka toshiba
    quosmio - super sprzęt tylko żadnych sterowników pod win xp czy linuxa
    wszystko wyprodukowane tylko dla visty, Asus taki sam przepadek -
    tutaj serwis tez nie jest najlepszy, szczególnie pogwarancyjny - 1
    serwis w kraju. Fujitsu - sprzęt do marketów psuje się tak często iż
    czasami trudno nadążyć z naprawami.

    Podsumowanie. Sprzęt marketowy to urządzenia dla ludu, który nie
    przykłada się za bardzo do rozwiązana technicznych tylko do wizualnych
    fajerwerków. Stworzony z myślą o użytkowaniu go max do 2 lat.
    Późniejsze naprawy szczególnie konstrukcji bardzo wyżyłowanych jest
    kosztowne i nie opłacalne. lepiej kupić sobie następny, co przy
    zakupie za 2000zł nie jest przeszkodą, ale przy zakupie za 5000zł
    jakiego HP z serii DV to już może być niekomfortowe rozwiązanie.

  • 9. Data: 2009-11-09 17:35:15
    Od: Gupik <b...@i...pl>

    na wstępie wybrałem te 2 modele

    http://www.x-kom.pl/index.php?show_prod=43865

    https://ssl.allegro.pl/item797535976_moc_msi_vr630_a
    md_2x2gh_2gb_250gb_gf9100_kam_16.html

    który z nich bardziej warto kupić ??

  • 10. Data: 2009-11-09 18:38:38
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Gupik pisze:
    > http://www.x-kom.pl/index.php?show_prod=43865

    Celeron.

    > https://ssl.allegro.pl/item797535976_moc_msi_vr630_a
    md_2x2gh_2gb_250gb_gf9100_kam_16.html

    Strasznie wielki jak na notebooka.

    Do jakich celów potrzebujesz komputera przenośnego?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |