  • 1. Data: 2009-11-08 17:22:16
    Temat: mulenie dysku
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    spotkał się Ktoś z muleniem dysku Samsung HD400LD i innych też przy
    nagrywaniu plików skompresowanych rarem? zawsze przy nagrywaniu plików rar
    dysk zaczyna bardzo intensywnie działać i wypadkowa prędkość jaką osiąga to
    1x... jak pliki rar się skończą dysk działa szybko x16... wyłączyłem AV ale
    to nic nie dało, to coś z dyskiem, badów nie ma o co możer chodzić?

  • 2. Data: 2009-11-08 18:36:21
    Temat: Re: mulenie dysku
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-11-08 18:22, Użytkownik identifikator: 20040501 napisał:
> [...]
    > osiąga to 1x... jak pliki rar się skończą dysk działa szybko x16...
    > wyłączyłem AV ale to nic nie dało, to coś z dyskiem, badów nie ma o co

    O antywirusa który skanuje każdy plik zapisywany na HD.
    W przypadku plików spakowanych widać widoczne zwolnienie zapisu.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-11-08 19:11:15
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    to nie AV. antywira wyłączyłem...

  • 4. Data: 2009-11-08 19:19:16
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hd6vcc$ffo$...@n...news.neostrada.pl.
    ..
> [...]
    > rar się skończą dysk działa szybko x16... wyłączyłem AV ale to nic nie dało,
    > to coś z dyskiem, badów nie ma o co możer chodzić?

    Wywal te syfiaste nero.

  • 5. Data: 2009-11-08 19:35:17
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > Wywal te syfiaste nero.

    a czym nagrywać, tylko nie mów, że bluebirdem ;o)...

  • 6. Data: 2009-11-08 19:42:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hd775v$kn0$...@n...news.neostrada.pl.
    ..

    > a czym nagrywać, tylko nie mów, że bluebirdem ;o)...

    Chwalę sobie cdburnerxp.

  • 7. Data: 2009-11-08 20:01:36
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    dzięki sprawdzę, czy ten program obsługuje lightscribe? jeśli nie to czym
    wypalać opisy na płytkach?

  • 8. Data: 2009-11-08 21:16:03
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hd78n6$lks$...@n...news.neostrada.pl.
    ..
    > dzięki sprawdzę, czy ten program obsługuje lightscribe? jeśli nie to czym
    > wypalać opisy na płytkach?

    Używam SureThing CD Labeler, ale dobry jest także Droppix label maker.
    Jeżeli wymagasz wydrukować tylko sam tekst (zdjęcia obrazu w tle) to:
    Lightscribe template labeler
    Lightscribe simple labeler

    http://www.lightscribe.com/downloadSection/windows/i
    ndex.aspx

  • 9. Data: 2009-11-12 10:32:35
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
    > to nie AV. antywira wyłączyłem...

    Wyłączenie antywirusa to często zupełnie coś innego, niż jego
    odinstalowanie. Niektóre antywirusy po wyłączeniu dalej ska-
    nują pliki, tylko nie zgłaszają wykrycia wirusa po prostu.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |