  • 1. Data: 2009-06-23 13:32:07
    Temat: Jaki router do sieci bezprzewodowej?
    Od: Clive Codringher <n...@z...mojego.maila>

    Sprawa wygląda tak: mam sobie router TP Linka TP-WR543G (dostałem go
    razem z łączem). W międzyczasie dorobiłem się notebooka i chciałbym mieć
    w domu sieć bezprzewodową.
    Jak to rozwiązać - czy podmienić obecny router na taki do sieci
    bezprzewodowej (jak tak, to jaki), czy dokupić access pointa i podpiąć
    go do obecnego routera?

    Które rozwiązanie jest lepsze (i tańsze)?

  • 2. Data: 2009-06-23 14:48:08
    Temat: Re: Jaki router do sieci bezprzewodowej?
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    Clive Codringher pisze:
> [...]
    > go do obecnego routera?
    >
    > Które rozwiązanie jest lepsze (i tańsze)?

    Najtańsze to zostawić ten, który masz. Przeczytaj instrukcję i
    odpowiednio ustaw.

    http://www.iplab.pl/download/?f=Jak_zabezpieczyc_dom
    owa_siec.pdf
    http://www.iplab.pl/download/?f=Jak_zbudowac_domowa_
    siec.pdf

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-06-23 16:27:16
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Clive Codringher" <n...@z...mojego.maila> napisał w
    wiadomości news:h1qlkq$lmr$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > do obecnego routera?
    >
    > Które rozwiązanie jest lepsze (i tańsze)?

    Przeczytać instrukcje obsługi, ubawiłeś mnie chopie ... do łez

  • 4. Data: 2009-06-23 16:39:26
    Od: Paweł <p...@g...pl>

    Clive Codringher pisze:
> [...]
    > go do obecnego routera?
    >
    > Które rozwiązanie jest lepsze (i tańsze)?

    Wpisz sobie w googlach

    AirLive WL-1600GL Tomato

    Za niewielką cenę możesz mieć sprzęt o dużych możliwościach pod
    warunkiem wgrania zmodyfikowanego softu

  • 5. Data: 2009-06-23 17:36:23
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Clive Codringher wrote:
> [...]
    > go do obecnego routera?
    >
    > Które rozwiązanie jest lepsze (i tańsze)?

    najlepiej to jakbyś poczytał instrukcję obsługi, bo ten router wszystko
    ma czego potrzebujesz...

  • 6. Data: 2009-06-24 09:23:41
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    Paweł pisze:

    > Wpisz sobie w googlach
    >
    > AirLive WL-1600GL Tomato
    >
    > Za niewielką cenę możesz mieć sprzęt o dużych możliwościach pod
    > warunkiem wgrania zmodyfikowanego softu

    Wątkotwórca ma TP-LINK-a TP-WR543G. Myślę, że Twoja rada się nie przyda.

    Agaton