  • 1. Data: 2009-06-23 13:44:02
    Temat: Uszkodzony laptop - jak wyciągnąć kasę?
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Witam,

    dostałem niespodziewanie uszkodzonego laptopa Amilo, kupiony jako nowy 3
    lata temu. Serwis zawyrokował: padła płyta główna. To się raczej zgadza, bo
    w momencie, gdy zaczął szwankować (twarde resety) to ekran, dysk, pamięć i
    procek działały. Teraz nie da się go już załączyć.

    Więc wymienione elementy działają, hdd także. Jak więc wycisnąć z niego
    jakąś kasę i się nie narobić? Nie chcę wystawiać każdej części osobno na
    Allegro, bo będzie to dużo zamieszania. Ktoś skupuje takie lapki w całości?
    Czy wystawić cały na Allegro?

    Pozdrawiam
    Tony

  • 2. Data: 2009-06-23 14:27:07
    Temat: Re: Uszkodzony laptop - jak wyciągnąć kasę?
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Technolog pisze:
> [...]
    > Allegro, bo będzie to dużo zamieszania. Ktoś skupuje takie lapki w całości?

    A co to za lapek? I ile byś za niego chciał? :)

  • 3. Data: 2009-06-23 14:40:17
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Dnia Tue, 23 Jun 2009 16:27:07 +0200, Nex@pl napisał(a):

    > A co to za lapek? I ile byś za niego chciał? :)

    To FujitsuSiemens Amilo Pro v8010d WL1. Dokładną specyfikację mogę ustalić,
    w każdym razie dysk jest 40 GB. Bateria coś tam trzymała, mogę ustalić jak
    długo. Cena - w sam raz, nie chcę go puścić za bezcen, nie chcę też
    niewiadomo ile.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-06-23 17:33:08
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Technolog wrote:

> [...]
    > w każdym razie dysk jest 40 GB. Bateria coś tam trzymała, mogę ustalić jak
    > długo. Cena - w sam raz, nie chcę go puścić za bezcen, nie chcę też

    hue hue mentalność godna cygańskiego handlarza - dużo i bez konkretów :)

  • 5. Data: 2009-06-24 08:14:09
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-06-23 16:40, Użytkownik Technolog napisał:

> [...]
    > w każdym razie dysk jest 40 GB. Bateria coś tam trzymała, mogę ustalić jak
    > długo. Cena - w sam raz, nie chcę go puścić za bezcen, nie chcę też

    Sprzęt jest warty tle ile warte są dające się sprzedać poszczególne
    elementy czyli, HD, RAM, DVD, zasilacz.
    Zobacz co masz i sprawdź ceny na allegro.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-06-26 09:34:02
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Technolog" <t...@g...kropka.com> wrote in message

    Pogon na czesci - trwa to troszke dluzej, ale cos niecos na tym jeszcze
    zarobisz.