  • 1. Data: 2009-06-23 12:17:18
    Temat: Ładowarka samochodowa do notebooka
    Od: "Ewa" <n...@z...com>

    Witam!

    Mam notebooka Lenovo ThinkPad R61.
    Proszę o informacje czy istnieje ładowarka
    samochodowa do takiego notebooka, a jeśli
    tak, to ile mniej więcej może kosztować.

    Ewentualny namiar na sprzedawcę będzie
    mile widziany. :-)

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2009-06-23 12:24:14
    Temat: Re: Ładowarka samochodowa do notebooka
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

> [...]
    > Proszę o informacje czy istnieje ładowarka
    > samochodowa do takiego notebooka, a jeśli
    > tak, to ile mniej więcej może kosztować.

    Ja do T61 mam taka uniwersalna - na 220 lub 12 - moze sa takie same ?

    Fantom

  • 3. Data: 2009-06-23 12:26:05
    Od: "Ewa" <n...@z...com>

    Bardzo dziękuję.

    > Ja do T61 mam taka uniwersalna - na 220 lub 12 - moze sa takie same ?
    A możesz podać jej symbol? Spróbuję znaleźć informacje w Internecie.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 4. Data: 2009-06-23 12:42:29
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Ewa pisze:
> [...]
    > Proszę o informacje czy istnieje ładowarka
    > samochodowa do takiego notebooka, a jeśli
    > tak, to ile mniej więcej może kosztować.

    Bardziej uniwersalne rozwiązanie to kupić przetwornicę napięcia na 230V
    o odpowiedniej mocy i będzie można ładować również telefon itp bez
    konieczności zakupu dodatkowych ładowarek.

  • 5. Data: 2009-06-23 12:48:32
    Od: "Ewa" <n...@z...com>

    Dziękuję za odpowiedź.

    > Bardziej uniwersalne rozwiązanie to kupić przetwornicę napięcia na 230V o
    odpowiedniej mocy i będzie można ładować również telefon
    > itp bez konieczności zakupu dodatkowych ładowarek.

    Nie znam się na elektryczności, w tym na przetwornicach, a ładowarkę
    samochodową do komórki już mam.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 6. Data: 2009-06-23 13:24:13
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Ewa" <n...@z...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Proszę o informacje czy istnieje ładowarka
    > samochodowa do takiego notebooka, a jeśli
    > tak, to ile mniej więcej może kosztować.

    W pierwszym z brzegu sklepie handlujacym notebookami za ok 100-120 zł kupisz
    uniwersalna ładowarkę samochodową do laptopa, sprawdź tylko przez zakupem
    czy posiada odpowiednią końcówkę (najczęsciej w zestawie jest
    kilka-kilkanascie końcówek pasujacych do różnych laptopów, starsze
    IBM/Lenovo miały nizsze napięcie i węższe końcówkie, nowsze mają bodaj 20
    volt i szersze końcówki)

  • 7. Data: 2009-06-23 13:27:30
    Od: "Ewa" <n...@z...com>

> [...]
    kilka-kilkanascie końcówek pasujacych do różnych
    > laptopów, starsze IBM/Lenovo miały nizsze napięcie i węższe końcówkie, nowsze mają

    Czy jeśli zabiorę ze sobą ładowarkę tego laptopa, to sprzedawca będzie umiał
    mi dobrać ładowarkę samochodową dla niego?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 8. Data: 2009-06-23 13:30:02
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

> [...]
    > Proszę o informacje czy istnieje ładowarka
    > samochodowa do takiego notebooka, a jeśli
    > tak, to ile mniej więcej może kosztować.

    http://www.allegro.pl/item664345587_ladowarka_samoch
    odowa_do_lenovo_ideapad_s10_w_wa.html

  • 9. Data: 2009-06-23 13:33:08
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Ewa" <n...@z...com> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Mam notebooka Lenovo ThinkPad R61.

    http://www.2it.pl/towar.aspx?id=108193&nazwa=41N8480
    _zasilacz_ThinkPad_and_Lenovo_90W_AC_DC_Combo_Adapte
    r_samochodow

  • 10. Data: 2009-06-23 13:42:12
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Ewa pisze:
    > Dziękuję za odpowiedź.

    > Nie znam się na elektryczności, w tym na przetwornicach, a ładowarkę
    > samochodową do komórki już mam.

    http://allegro.pl/search.php?sg=0&string=przetwornic
    do wyboru do koloru, do laptopa wystarczy w zupełności 150W.