  • 11. Data: 2013-07-14 23:38:43
    Temat: Re: Jaki samochód?
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > W jedną stronę tłok to był tylko w transportach do obozów
    > koncentracyjnych i na front. Ci co rano obok Szklany by jechali wracają
    > inną drogą? A może Szklana do roboty jedzie jednokierunkową z napisem "
    > do roboty". I sobie wykombinował że będzie nią wracał pod prąd.

    Jesteś bardzo poddenerwowany. Czy oddawałeś już dzisiaj mocz?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 12. Data: 2013-07-14 23:47:43
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-07-14 23:22, ZIWK pisze:
    > Trudno doradzić...
    > Przy tym dojeździe to tylko benzyna ew. z LPG - ale to niekonieczne;
    > Diesel odpada - nie zdąży się nagrzać.

    Ale masz coś na poparcie swoich słów?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2013-07-14 23:51:02
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 14 lipca 2013 23:38:43 UTC+2 użytkownik tᴏ napisał:

    > Jesteś bardzo poddenerwowany. Czy oddawałeś już dzisiaj mocz?
    >

    > --
    >
    > ss??q s? ??u??ou??

    Oczywiście. I wysłałem Ci w paczce razem z dwudniową kupą kacówą. Nie poprosiłem o
    kasowanie postu po tygodniu, żeby wszyscy wiedzieli że do pojeba tᴏbył
    adresowany.

  • 14. Data: 2013-07-14 23:52:26
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > Oczywiście. I wysłałem Ci w paczce razem z dwudniową kupą kacówą. Nie
    > poprosiłem o kasowanie postu po tygodniu, żeby wszyscy wiedzieli że do
    > pojeba tᴏbył adresowany.

    Źle się czujesz? Wezwać lekarza?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 15. Data: 2013-07-14 23:56:52
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 14 lipca 2013 23:52:26 UTC+2 użytkownik tᴏ napisał:

    > Źle się czujesz? Wezwać lekarza?
    >

    > --
    >
    > ss??q s? ??u??ou??

    Nie dziękuję już mi kac przechodzi. A co Ty taki uczynny? Jeden opowiadał że jak go
    zaprosiłeś do siebie na kielicha to go następnego dnia dziura w dupie bolała.

  • 16. Data: 2013-07-14 23:57:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Coś takiego ze będzie kosztowało 2 tysiące. Cienkiego 700 ja bym
    > kupił. Mało awaryjny o sporej dzielności. Tani w naprawach ( nowa
    > tarcza hamulcowa 27 złotych).

    a może jednak on chce coś bardziej zbliżonego do samochodu... niż gówniane
    cienko cienko

  • 17. Data: 2013-07-15 00:04:49
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 14 lipca 2013 23:57:44 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > a może jednak on chce coś bardziej zbliżonego do samochodu... niż gówniane
    >
    > cienko cienko

    Jeżdżę tym cienko cienko prawie codziennie tam 1500 metrów nazad 1700 metrów. Jaki
    inny byłby lepszy?

  • 18. Data: 2013-07-15 00:06:38
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 14.07.2013 19:32, Szklana pisze:
    > Witam. Dojeżdzam do pracy 15 km, rano w korkach, mój budżet na auto to
    > 12 tys zł co wybrać?
    nie chciałem się odzywać, bo większość wie lepiej niż ja, ale woli
    pyskować, nie doradzić.
    kup sobie xsare. za 12 tyś będziesz miał 10 letnią picasso, albo zwykłą,
    i kupę kasy w kieszeni. silnik 20hdi, 90 koni jest naj mniej awaryjny,
    niema dwumasy, fapa i jego turbo jest tanie i tanie w naprawie.
    ToMasz

  • 19. Data: 2013-07-15 00:08:26
    Od: m...@g...com

    jak tylko na taki dojazd to ja kupilbym skuter 250 ccm a na zime smarta

  • 20. Data: 2013-07-15 00:11:32
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 15 lipca 2013 00:08:26 UTC+2 użytkownik m...@g...com
    napisał:
    > jak tylko na taki dojazd to ja kupilbym skuter 250 ccm a na zime smarta

    Daj jakiś namiar na smarta za 2 tysiące, nie wyglądającego jak przystanek autobusowy
    po wichurze.