  • 1. Data: 2018-11-27 18:41:56
    Temat: Jaki smartfon wybrać?
    Od: kapitalikk <a...@g...com>

    Dzień dobry
    Kobieta ma kupić smartfon.
    Chciałaby Huawei.
    Ma do dyspozycji ok. 2000 zł.
    Co byście zaproponowali.
    Nie wchodzi w grę Samsung. Bo wybucha.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2018-11-27 19:11:24
    Temat: Re: Jaki smartfon wybrać?
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 27.11.2018 o 18:41, kapitalikk pisze:
    > Dzień dobry
    > Kobieta ma kupić smartfon.
    > Chciałaby Huawei.
    > Ma do dyspozycji ok. 2000 zł.
    > Co byście zaproponowali.
    > Nie wchodzi w grę Samsung. Bo wybucha.

    No OK, ale za co chce zapłacić te 2000zł? Za dobre zdjęcia, za płynne
    granie w gry, a dobrą czerń OLED, za NFC bo płaci zbliżeniowo, coś jeszcze?
    Telefonów jest bardzo wiele w tej cenie do wyboru.
    S.
    P.S. Samsungi wybuchają tak samo często jak inne marki :-)

  • 3. Data: 2018-11-27 19:51:57
    Od: kapitalikk <a...@g...com>

    > No OK, ale za co chce zapłacić te 2000zł?
    Za pierwszy smartfon w życiu

    > Za dobre zdjęcia,
    mogą być dobre zdjęcia
    > za płynne granie w gry, a dobrą czerń OLED,
    Grać z pewnością nie będzie. Do czego potrzebna czerń?

    ?za NFC bo płaci zbliżeniowo, coś jeszcze?
    Nigdy nie płaciła. Może zacznie

    > Telefonów jest bardzo wiele w tej cenie do wyboruDlatego proszę Was o pomoc

    > P.S. Samsungi wybuchają tak samo często jak inne marki :-)
    Samsung nie. Bo nieeee

  • 4. Data: 2018-11-27 21:32:34
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    Jest dużo dobrych telefonów w cenie ok 1000zł, więc przy tych
    wymaganiach nie widzę sensu kupować czegoś za 2000.
    Jesli już koniecznie ma być drogi i nie Samsung to P20 oczywiście.

  • 5. Data: 2018-11-27 22:19:27
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 27 Nov 2018 19:51:57 +0100, kapitalikk napisał(a):

    > Samsung nie. Bo nieeee

    Jeszcze jedna bardzo ważna rzecz: rozmiar telefonu. Teraz jest szał na
    wielkie szklane i śliskie patelnie. Ja poszedłem do sklepu po HTC U11, a
    wróciłem z Samsungiem S7, właśnie ze względu na absurdalne rozmiary U11.
    Moja żona od półtora roku używa iPhone SE (4") i nie chce słyszeć o niczym
    większym. BTW a dlaczego nie iPhone? Jeszcze można kupić ostatnie sztuki
    SE, a 6s ma wreszcie rozsądną cenę.
    Ale czy to będzie iPhone, czy Huawei wizyta w okolicznej macalni telefonów
    (MM, EuroRTV itp.) jest obowiązkowa.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 6. Data: 2018-11-27 23:52:20
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 27/11/2018 06:51 PM, kapitalikk wrote:

    > Samsung nie. Bo nieeee

    Z takimi argumentami sie nie dyskutuje.

    Huawei watch 2 4g

  • 7. Data: 2018-11-28 10:12:08
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2018-11-27 o 18:41, kapitalikk pisze:
    > Dzień dobry
    > Kobieta ma kupić smartfon.
    > Chciałaby Huawei.
    > Ma do dyspozycji ok. 2000 zł.
    > Co byście zaproponowali.
    > Nie wchodzi w grę Samsung. Bo wybucha.

    Przy takim budżecie - zdecydowanie P20 :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 8. Data: 2018-11-28 10:27:17
    Od: p...@g...com

    policzmy

    Huawei P20 128GB black
    nowy 420 EUR
    po rozpakowaniu 286 EUR

    czyli 130 EUR idzie w komin po otwarciu pudelka

    PS jak nie samsung to juz lepiej tego no ajfona :-)