  • 1. Data: 2018-11-26 14:40:32
    Temat: Przebarwienia na ekranie jasne tło
    Od: karol <k...@g...com>

    witam
    kupiłem telefon używany ale rok jeszcze na gwarancji i zauwazylem na
    białym tle jasne przebarwienie plamke, telefon byl kupiony w orange
    czy uznaja to na gwarancji ?

  • 2. Data: 2018-11-26 20:22:18
    Temat: Re: Przebarwienia na ekranie jasne tło
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2018-11-26 o 14:40, karol pisze:
    > witam
    > kupiłem telefon używany ale rok jeszcze na gwarancji i zauwazylem na
    > białym tle jasne przebarwienie plamke, telefon byl kupiony w orange
    > czy uznaja to na gwarancji ?

    w przypadku używki nie można reklamować wad, które były ujawnione w
    chwili zakupu.

    --
    @foe_pl

  • 3. Data: 2018-11-27 09:37:57
    Od: karol <k...@g...com>

    W dniu 2018-11-26 o 20:22, the_foe pisze:

    > w przypadku używki nie można reklamować wad, które były ujawnione w
    > chwili zakupu.

    ale przeciez telefon jest cały czas na gwarancji

  • 4. Data: 2018-11-27 09:42:25
    Od: karol <k...@g...com>

    telefon był kupiony w 100% sprawny oczywiscie