  • 1. Data: 2018-11-28 15:06:48
    Temat: Call waiting, czy ktoś to oferuje ?
    Od: f...@g...com

    Dawno dawno temu była sobie usługa połaczeń oczekujących. Było to dostępne wyłącznie
    dla abonentów, kosztowało 5zł miesięcznie i powodowało, że jak ktoś do mnie dzwonił
    to ja dostawałem powiadomienie i mogłem połączenie odebrać. Osoba dzwoniąca miała w
    słuchawce krótkie piknięcie, więc jak była kumata to wiedziała, że musi chwilę
    poczekać. Tylko tyle i aż tyle, żadnych SMSów, komunikatów i tym podobnych udziwnień.

    W ramach "ulepszeń" operatorzy krótkie piknięcie zastąpili komunikatem, który przez
    dzwoniących jest rozumiany jak "tu poczta głosowa której i tak nikt nie odsłuchuje,
    zadzwoń za chwilę" no i się wiara rozłącza zanim zdążę odebrać połaczenie co czyni
    usługę kompletnie bezużyteczną.

    Czy jest w Polsce operator, który oferuje usługę połączeń oczekujących bez
    odtwarzania komunikatów ?

    futszaK
    601061867

  • 2. Data: 2018-11-28 17:24:47
    Temat: Re: Call waiting, czy ktoś to oferuje ?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 28 Nov 2018 06:06:48 -0800 (PST), f...@g...com wrote:
    > za chwilę" no i się wiara rozłącza zanim zdązę odebrać połaczenie
    > co czyni usługę kompletnie
    > bezużyteczną.

    Na podstawie czego interpretujesz, że dzwoniący tak traktują? Po
    prostu nie chcą się narzucać i zmuszać do przerywania bieżącego
    połączenia. . Ja też przerywam takie połączenie słysząc że abonent
    prowadzi rozmowę (wiedząc, ze mógłbym poczekać aż abonent podejmie
    decyzję).

    --
    Marek

  • 3. Data: 2018-11-28 18:51:41
    Od: KOMTUR <k...@o...pl>

    W dniu 28.11.2018 o 17:24, Marek pisze:

> [...]
    > Ja też przerywam takie połączenie słysząc  że abonent prowadzi rozmowę
    > (wiedząc, ze mógłbym poczekać aż abonent podejmie decyzję).

    Ja nie przerywam rozmowy jak usłyszę piknięcie w słuchawce, czasami
    tylko spojrzę kto się dobija i rozmawiam dalej. Dla mnie to jest
    bardziej informacja, żeby po zakończeniu rozmowy nie rzucać telefonem na
    biurko, tylko oddzwonić.

    --
    KOMTUR

  • 4. Data: 2018-11-30 19:00:34
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-11-30 o 20:43, mybox pisze:
> [...]
    > Tylko tyle i aż tyle, żadnych SMSów, komunikatów i tym podobnych udziwnień.

    To chyba zalezy od telefonu. Mam tę usługę za darmo w telefonie, ale nie
    korzystam z tego. Wolę później oddzwonić.

    --
    animka

  • 5. Data: 2018-11-30 19:43:58
    Od: mybox <m...@w...pl>

    W dniu 2018-11-28 o 15:06, f...@g...com pisze:
> [...]
    usługę kompletnie bezużyteczną.

    > Czy jest w Polsce operator, który oferuje usługę połączeń oczekujących bez

    Korzystam w sieci PLUS i PALY i nie ma z tym problemu, sprawdź
    przekierowania czy przypadkiem "kiedy zajęty" nie jest na pocztę
    głosową. Obecnie usługa połączeń oczekujących w tych dwóch sieciach jest
    bezpłatna, nie wiem jak jest w t-mobile i orange.

    Pozdrawiam
    DanW

  • 6. Data: 2018-12-20 21:59:50
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 28 Nov 2018 06:06:48 -0800 (PST), f...@g...com wrote:

    >Czy jest w Polsce operator, który oferuje usługę połączeń oczekujących bez
    odtwarzania komunikatów ?

    Np. Orange. Wystarczy wyłączyć pocztę głosową, której i tak nikt nie
    odsłuchuje.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280