  • 1. Data: 2010-01-25 18:48:41
    Temat: Jaki step-up - Uwy 9V 1,5A
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    Witam
    Poszukuję jakiegoś łatwego do dostania i niedrogiego układu przetwornicy
    step-up.
    Wymagania:
    Zasilanie 3-8V
    Wyjście 9V 1,5A - możliwość regulacji napięcia.
    Niewielki dławik (max 10uH)
    Dobra sprawność (najchętniej >80%)
    Klucz może być zewnętrzny
    SMD - małe wymiary ogólnie.

    Przeglądam oferty producentów.
    Na razie zwrócił moją uwagę np. LM3478/88. Jeszcze nie wiem jak z
    dostępnością.

    Może ktoś może coś polecić?

    Szukam też przetwornicy step-down z prostownikiem synchronicznym, która
    mogłaby pracować przy napięciu wyjścia zbliżonym do wejścia - ok. 3V -
    coś jak LDO :) Najlepiej jakby pracowała do kilkunastu V na wejściu.
    Te które używałem mają współczynnik wypełnienia max 85%, przez co
    napięcie wyjściowe musi być sporo niższe od wejściowego.

    EM