  • 1. Data: 2009-01-18 22:11:55
    Temat: IE i problem z HTTP_REFERER
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Witam,

    Powiedzcie mi czy z IE zabrali nagłówek HTTP_REFERER ? Gdy odwiedzam stronę
    poprzez FF widzę ten nagłówek z poziomu PHP, gdy robię to za pomocą IE7 -
    zniknął. A może mam coś w systemie rozjechane?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2009-01-18 22:14:23
    Temat: Re: IE i problem z HTTP_REFERER
    Od: Colin <m...@g...com>

  • 3. Data: 2009-01-18 23:36:57
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > IE wysyła Referer.
    > Masz zainstalowany jakiś firewall/antywirus, który ten nagłówek usuwa.

    To już sprawdziłem. Używam KIS i całkowicie wyłączyłem ten program do
    testów. Nie pomogło. Po drugie zapora chyba blokowałaby dla każdej
    przeglądarki ten nagłówek a nie tylko dla IE. Co ciekaweto działało mi
    całkiem niedawno: zarówno z bieżącą wersją KIS jaki i IE. W miedzyczasie
    doszły tylko jakieś poprawki dla XP i przypusczam, że któraś z nich tak
    zrobiła.

  • 4. Data: 2009-01-18 23:54:59
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Marek <m...@s...interia.pl> wrote:

    > Powiedzcie mi czy z IE zabrali nagłówek HTTP_REFERER?

    Nie.

    > Gdy odwiedzam stronę poprzez FF widzę ten nagłówek z poziomu PHP, gdy
    > robię to za pomocą IE7 - zniknął. A może mam coś w systemie
    > rozjechane?

    Zobacz sobie WiresSharkiem czy MS Network Monitorem co faktycznie ten
    MSIE wysyła i sobie rozwiej te wątpliwości co by nie opierać rozumowania
    o jakiś fałsz.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 5. Data: 2009-01-18 23:56:40
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Marek <m...@s...interia.pl> wrote:

> [...]
    > całkiem niedawno: zarówno z bieżącą wersją KIS jaki i IE. W
    > miedzyczasie doszły tylko jakieś poprawki dla XP i przypusczam, że

    Źle przypuszczasz.

    W ogóle ten nagłówek nie służy do implementowania żadnej polityki bo nie
    jest obowiązkowy, więc raczej żaden system nie powinien polegać na jego
    obecności.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 6. Data: 2009-01-19 09:28:35
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Źle przypuszczasz.
    >
    > W ogóle ten nagłówek nie służy do implementowania żadnej polityki bo nie
    > jest obowiązkowy, więc raczej żaden system nie powinien polegać na jego
    > obecności.

    Ok, napiszę do producenta oprogramowania antywirusowego.

  • 7. Data: 2009-01-19 10:41:19
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Zobacz sobie WiresSharkiem czy MS Network Monitorem co faktycznie ten
    > MSIE wysyła i sobie rozwiej te wątpliwości co by nie opierać rozumowania
    > o jakiś fałsz.

    Sprawdziłem i faktycznie Referer wychodzi. Pogadam z Kasperskim.