  • 41. Data: 2020-03-10 13:15:50
    Temat: Re: Jaki tani, dobry, nowy smartfon?
    Od: User <U...@U...com>

    W dniu 09.03.2020 o 15:21, xxx pisze:

> [...]
    > Każdy producent ma swoją nakładkę więc te wszystkie świecidełka i inne
    > bajery tylko obciążają nie potrzebnie zasoby telefonu.
    > W czystym andku sam sobie ustawisz jak będziesz chciał telefon, to co
    > ci potrzbne przy pomocy programów z google play.
    > Dlatego uważam że sama pojemność baterii deklarowana przez producenta
    > to nie wszystko.
    > Co do moto one, to jej inna nazwa to motorola p30 play.
    > Jest też wersja p30 power, z baterią 5000, no ale na naszym rynku jej
    > nie sprzedają, bo sprzedają G7 Power:)
    > Być może gdzieś można trafić, ale to nie z polskiego sklepu.

    Bardzo Ci dziękuje za zwrócenie uwagi na ten program. "Normalny
    śmiertelnik", jak ja, nie ma o tym pojęcia.
    Dużo pozytywnych opinii w Internecie o tym Androidzie.
    Jeszcze nie wiem czy ostatecznie kupie Motorolę, Xiaomi czy jeszcze coś
    innego, ale na pewno zwrócę
    uwagę na to czy Android jest z programu android one.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2020-03-12 09:41:35
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 8.03.2020 o 18:02, xxx pisze:

    > G7 Power to okrutna cegła.

    To telefon nie dla wymoczków. Jeśli telefon ma ponad 6 cali,
    to nie może być wielkości karty kredytowej. Jeśli telefon
    ma pół amperogodzinny akumulator, to nie może być grubości
    i ważyć tyle co kartka papieru A6.

  • 43. Data: 2020-03-12 09:48:43
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 12.03.2020 o 09:41, collie pisze:

    > Jeśli telefon ma pół amperogodzinny akumulator

    Oczywiście ma nie pół a 5 Ah.

  • 44. Data: 2020-03-12 22:23:38
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > Praktycznie co miesiąc.
    > Mało ludzi na to zwraca uwagę, ale w obecnych czasach samrtfon to jak
    wychowałeś się na windowsie :)

    > skoro w windowsie się robi aktualizacje co miesiąc to w
    > androidzie też powinno,
    nie. Windows jest dziurawy jak sito, gęsto zatykane, na zasadzie - jest
    kapie - łatamy. inne systemy są robione inaczej: mamy 64 dziurki i 64
    zatyczki. po zatkaniu zostały nam dwie zatyczki, czyli mamy 2 dziurki -
    szukamy łatamy.

    Jak wszędzie - android też nie jest idealny. ale 99% problemów jest z
    instalowanymi, gównianymi aplikacjami - zabawkami, a nie z systemem.
    jest jeszcze coś. zainstaluj sobie na telefonie z androidem inny rom.
    jakiś lineage czy cokolwiek co sie da. Wtedy będziesz miał aktualizaje
    co tydzień, ale mało potrzebne. Bo jak ktoś już będzie szukał dziury w
    oprogramowaniu, to w takim które jest na większości urządzeń identyczne.
    A paranoicy mogą wcale na smartfonie nie mieć usług googla, albo kazdemu
    programowi z osobna udostępniać internet lub odbierać prawo do
    korzystania z niego.
    ToMasz