  • 1. Data: 2014-01-29 14:48:42
    Temat: Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3
    Od: r...@g...com

    witam

    Wiem ze mogę przeszukać całe gsm arena i allegro, ale ja się znam na technice, a nie
    na tym co się kobietom podoba.
    Tak więc dla dorosłej osoby która ma 10 letnią nokie szukam telefonu ze zwykłymi
    klawiszami, nie dotykowego, znanej firmy - zeby nie było wstyd podarować, ale musi
    mieć radio i odtwarzacz mp3. Nie musi być różowy, ale polećcie coś co przynajmniej
    nie będzie dziwnie wyglądało w kobiecej dłoni...

    ToMasz

  • 2. Data: 2014-01-29 15:00:32
    Temat: Re: Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik <r...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Nokia E52 :)

    --
    marfi

  • 3. Data: 2014-01-29 15:35:31
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 29.01.2014 14:48, r...@g...com pisze:
> [...]
    mieć radio i odtwarzacz mp3. Nie musi być różowy, ale polećcie coś co przynajmniej
    nie będzie dziwnie wyglądało w kobiecej dłoni...

    Samsung GT-S5610

  • 4. Data: 2014-01-29 18:07:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-29 14:48, r...@g...com pisze:
> [...]
    mieć radio i odtwarzacz mp3. Nie musi być różowy, ale polećcie coś co przynajmniej
    nie będzie dziwnie wyglądało w kobiecej dłoni...

    Ostatnio się rozglądałem za damskim telefonem i wyszło mi że będzie to
    nokia 515. Podobno przetrwa w torebce. :-)
    Niestety jeszcze drogi i kobieta musi się męczyć nadal z SEC510.
    Tylko że... po co zmieniać jak działa i wytrzymuje katusze?
    Chyba tylko dla lansu :-)

  • 5. Data: 2014-01-29 18:18:35
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

[...]

    Nokia X3-02
    Klawisze i dotykowy ekran. Można jeszcze dostać nowe egzemplarze.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2014-01-29 22:48:15
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-29 15:35, Smok Eustachy pisze:

> [...]
    mieć radio i odtwarzacz mp3. Nie musi być różowy, ale polećcie coś co przynajmniej
    nie będzie dziwnie wyglądało w kobiecej dłoni...

    Fajne :-)
    Popłakałam się ze smiechu :-)

    --
    animka

  • 7. Data: 2014-01-29 22:50:07
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-29 15:00, marfi pisze:

> [...]
    > podarować, ale musi mieć radio i odtwarzacz mp3. Nie musi być różowy, ale
    > polećcie coś co przynajmniej nie będzie dziwnie wyglądało w kobiecej

    :D

    --
    animka

  • 8. Data: 2014-01-30 07:33:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-29 22:48, animka pisze:
    > Samsung GT-S5610

    Ty się nie śmiej. Podaj model telefonu spełniającego kryteria. Może
    niektórzy docenią twoją kobiecą ;-) osobowość.

  • 9. Data: 2014-01-30 11:27:31
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

> [...]
    mieć radio i odtwarzacz mp3. Nie musi być różowy, ale polećcie coś co przynajmniej
    nie będzie dziwnie wyglądało w kobiecej dłoni...

    Moja znajoma też chciała koniecznie z klawiaturą (zawsze używała
    klapki), ale dostała Nokię Ashę 501, ustawiła sobie w niej klawiaturę
    telefonu (a nie querty) i jest teraz bardzo zadowolona mimo, że to pełny
    dotykowiec.
    Kupić można nowy w sklepie za 300zł.

  • 10. Data: 2014-01-30 23:33:54
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-30 07:33, z pisze:

    > Ty się nie śmiej. Podaj model telefonu spełniającego kryteria. Może
    > niektórzy docenią twoją kobiecą ;-) osobowość.

    Nie mogę podać staromodnego telefonu. Chcę iść z postępem czasu, ale nie
    wszystko mi się udaje. Mam Samsunga duo (dobry telefon, nie narzekam).
    Kupiłam go w Euro EGD, ale......marzy mi się Ajfon! Jakie wspaniałe
    zdjęcia robi i można je przerabiać jak się chce. Oglądałam z boku w
    autobusie jak jedna babka oglądała zdjęcia swoich wnuczków, wyodrębniała
    najbardziej ważne elementy, np. buzie dzieciaków i gdzieś przesyłała.
    Nie wytrzymałam i ją zapytałam jaki to telefon. Powiedziała, że ajfon.
    Zdjęcia super i bardzo wyraźne.

    --
    animka