  • 11. Data: 2014-01-31 00:26:21
    Temat: Re: Jaki telefon dla kobiety? radio+mp3
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 30.01.2014 23:33, animka pisze:
    marzy mi się Ajfon! Jakie wspaniałe
    > zdjęcia robi i można je przerabiać jak się chce. Oglądałam z boku w
    > autobusie jak jedna babka oglądała zdjęcia swoich wnuczków, wyodrębniała
    > najbardziej ważne elementy, np. buzie dzieciaków i gdzieś przesyłała.
    > Nie wytrzymałam i ją zapytałam jaki to telefon. Powiedziała, że ajfon.
    > Zdjęcia super i bardzo wyraźne.

    Ajfon ma zwykła klawiaturę?

  • 12. Data: 2014-01-31 07:38:19
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 31.01.2014 00:26, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 30.01.2014 23:33, animka pisze:
    > marzy mi się Ajfon! Jakie wspaniałe
    >>
    > Ajfon ma zwykła klawiaturę?

    oczywiście! i jest niedotykowy!
    :)

    ToMasz

  • 13. Data: 2014-01-31 11:05:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-30 23:33, animka pisze:

    > Zdjęcia super i bardzo wyraźne.

    Właśnie jestem na kupnie Nokii N8. Już za 300 zł można dostać.
    Przemyśl swoje zachwyty. No chyba że ma być logo. To nie mam więcej
    pytań. :-)

  • 14. Data: 2014-02-01 02:14:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "animka" <a...@t...wp.pl> wrote in message
> [...]
    > najbardziej ważne elementy, np. buzie dzieciaków i gdzieś przesyłała. Nie
    > wytrzymałam i ją zapytałam jaki to telefon. Powiedziała, że ajfon.

    :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Dobre!

  • 15. Data: 2014-02-01 02:16:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > szukam telefonu ze zwykłymi klawiszami, nie dotykowego,

    E... nie wygłupiaj się. Niech się dziewczyna przestawi, już czas.

  • 16. Data: 2014-02-01 09:59:53
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-02-01 02:16, Pszemol pisze:
    > <r...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > E... nie wygłupiaj się. Niech się dziewczyna przestawi, już czas.
    Dokładnie. Jak kupi z klawiaturą będzie nadąsana bo wszyscy mają
    dotykowy, jak kupi dotykowy i coś jej nie będzie wychodziło to też
    będzie miała na kogo zgonić, bo chciała z klawiszami. Przerabiałem to,
    samsung z klawiszami leży w szufladzie a dotykowego używa.
    Pozdrawiam Dan.

  • 17. Data: 2014-02-01 10:04:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Jan 2014 19:16:00 -0600, Pszemol napisał(a):

    > E... nie wygłupiaj się. Niech się dziewczyna przestawi, już czas.

    Bo ja wiem ... ma sie przestawiac na niewygodny telefon ?
    W imie czego ?
    No, dziewczyny nie raz sie przestawialy w imie mody :-)

    J.

  • 18. Data: 2014-02-01 10:40:40
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2014-01-29 18:07, z pisze:
    > Niestety jeszcze drogi i kobieta musi się męczyć nadal z SEC510.
    > Tylko że... po co zmieniać jak działa i wytrzymuje katusze?
    > Chyba tylko dla lansu :-)

    Ja bym zmienił z podstawowego powodu: telefon w środku Warszawy nie może
    często meldować "tylko awaryjne". Taki jestem, że chciałbym z telefonu
    móc telefonować. Jakoś mniej mnie rajcują gierki, aparat foto,
    odtwarzacz i inne wodotryski. Według mnie podstawową i najważniejszą
    funkcją telefonu jest zapewnienie łączności. Jej brak dyskwalifikuje.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 19. Data: 2014-02-01 11:49:56
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-02-01 10:40, Akarm pisze:
    > Ja bym zmienił z podstawowego powodu: telefon w środku Warszawy nie może
    > często meldować "tylko awaryjne".

    Pewnie masz na myśli 10-letnią nokię.
    C510 jest dość nowoczesny, smukły, dobrze leży w dłoni, ma wytrzymałą
    choć plastikową obudowę, bateria trzyma kilka dni i nie brzydszy od
    nokii 515 :-) (koszt - 50 zł.)

  • 20. Data: 2014-02-01 12:40:15
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2014-02-01 11:49, z pisze:

    > Pewnie masz na myśli 10-letnią nokię.

    Nie.
    Mam na myśli *każdy* SE.
    Tam gdzie dziesięcioletnia Nokia pokazuje jedną kreskę mniej - SE
    wyświetla "tylko alarmowe".

    > C510 jest dość nowoczesny, smukły, dobrze leży w dłoni, ma wytrzymałą
    > choć plastikową obudowę, bateria trzyma kilka dni i nie brzydszy od
    > nokii 515 :-) (koszt - 50 zł.)

    Ma tylko jedną malutką wadę: często nie da się z niego telefonować.
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl