  • 11. Data: 2011-01-09 17:03:39
    Temat: Re: Jaki telewizor >40 cali?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-01-09 13:45, *Norbert* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Kolego pczytaj najpierw dopiero sie wypowiadaj.
    > Studiowalem ten portal przez miesiac zanim kupilem tv wiec wim co tam
    > jest a czego nie ma.

    Studiowałeś ten portal i kupiłeś Samsunga?
    Aż muszę tam zajrzeć - to jakieś forum sponsorowane?

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 12. Data: 2011-01-09 19:17:17
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Mirek Ptak napisał(a):
> [...]
    > odpisać:

    > Studiowałeś ten portal i kupiłeś Samsunga?
    > Aż muszę tam zajrzeć - to jakieś forum sponsorowane?

    Co Cie dziwi?
    Szukałem tv do 2500 ktory obsluzy mi najwiecej miltimediow i bedzie
    dobrze wykonany i dobrej jakości.
    Czyzbys z kolei nalezal do wachty panasonicowcow?
    Kazdy kupuje to co mu sie podoba.

  • 13. Data: 2011-01-09 21:59:47
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-01-09 13:45, Norbert pisze:

    > Kolego pczytaj najpierw dopiero sie wypowiadaj.
    > Studiowalem ten portal przez miesiac zanim kupilem tv wiec wim co tam
    > jest a czego nie ma.

    ja też, matryce też prównywałem - co nie zmienia faktu że mam samsungową

  • 14. Data: 2011-01-10 06:51:01
    Od: Doczu <d...@g...pl>

    W dniu 2011-01-09 13:49, Norbert pisze:

    > Sprawdziles?
    > Czy tylko tak piszesz?
    No niestety nie miałem mozliwości postawienia obu obok siebie, może
    wtedy bym różnicę widział. Tylko co z tego ? Jeśliby mi obraz
    odpowiadał, to nie widziałbym powodów, dla których nie miałbym go kupic.
    Zresztą pewnie bym kupił, gdyby EURO RTV AGD zaoferowało raty bez
    "ubezpieczenia kredytu".

    > Roznica jest i w katach widzenia, i w czerni, duchach i saej jakosci
    > podswietlenia matrycy.
    Nooo jak ktoś ogląda TV z dużego kąta to pewnie mu to może przeszkadzać,
    tylko pytanie jaki jest odsetek takich użytkowników.

    > Najlepiej bylo to widoczne po wrzuceniu szarej planszy na wszystkich
    > naraz kiedy SQ01 stał w srodku.
    No nie wiem jak Ty - ja zdecydowanie od szarej planszy wolę oglądać
    program nadawany przez telewizję.

    > Moze ja przeczulony jestem ale wedle wielu forów nie jestem osamotniony
    > w tej opinii ze SQ wypada najlepiej.
    Z pewnością nie jesteś osamotniony, ale czy wynika z tego że wszyscy
    muszą być przeczuleni na tym punkcie ?
    Niektórzy chcą po prostu miec TV i cieszyć się jego użytkowaniem, a nie
    zawracaniem sobie dupy czy "szara plansza" wygląda dobrze, czy nie.
    To jest zwykły sprzęt uzytkowy, który wymienia sie co kilka lat i takie
    "spuszczanie" się nad wyborem mnie najzwyczajniej bawi.
    Jak komuś nie szkoda zdrowia i czasu - prosze bardzo. Nie moja sprawa,
    ale stawianie tego jako ultimatum : "matryca SQ1, albo nic" trąci mi
    dziecinadą.
    --
    Pozdrawiam Doczu
    Adres do korespondencji:

  • 15. Data: 2011-01-10 07:19:59
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-01-10 07:51, Doczu pisze:

> [...]
    > Jak komuś nie szkoda zdrowia i czasu - prosze bardzo. Nie moja sprawa,
    > ale stawianie tego jako ultimatum : "matryca SQ1, albo nic" trąci mi

    Podpisuje się rękoma i nogyma :-) najczęściej najbardziej matrycami SQ1
    jaraja się ludzie, którzy najpierw kupili a potem doczytali jakie to
    zajebiste matryce mają ... (bo w przypadku 40" samsungów seriii 5 i 6
    nie widziałem w sklepie z matrycą inną niż SQ1, a z ciekawości oglądałem
    obudowy wielu żeby sprawdzić)

    fajnie jest mieć tv wybitny i wyjątkowy, wykazać się sprytem i kupić ten
    najlepszy .... a oglądanie ? co tam, na kim to robi wrażenie ? za to jak
    przez pół roku wybierasz to wiadomo żeś spec i się znasz ;-)

    (to nic że realnie to tania elektronika na kilka lat)

  • 16. Data: 2011-01-10 07:26:09
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-01-09 20:17, *Norbert* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Co Cie dziwi?
    > Szukałem tv do 2500 ktory obsluzy mi najwiecej miltimediow i bedzie
    > dobrze wykonany i dobrej jakości.

    Jak ja kupowałem TV to chciałem, żeby miał dobry obraz - ale czasy się
    zmieniają :)

    > Czyzbys z kolei nalezal do wachty panasonicowcow?

    Sharpowców ;)

    > Kazdy kupuje to co mu sie podoba.

    Racja, ale Samsung?

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 17. Data: 2011-01-10 08:42:08
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Doczu napisał(a):

> [...]
    > odpowiadał, to nie widziałbym powodów, dla których nie miałbym go kupic.
    > Zresztą pewnie bym kupił, gdyby EURO RTV AGD zaoferowało raty bez

    A ja wyznaje zasade ze wole mercedesa z silnikiem merca a nie merca z
    silnikiem od zastawy. Wystarczajaco obrazowo sie wyrazilem?

    > Nooo jak ktoś ogląda TV z dużego kąta to pewnie mu to może przeszkadzać,
    > tylko pytanie jaki jest odsetek takich użytkowników.

    I myslisz ze tylko naprzeciw tv sie oglada?
    U mnie w salonie sa 3 miejsca skad widac tv i kazde pod innym katem. I
    wlasnie o to chodzi by mimo duzego kata widzic obraz jak najlepiej.
    Poza tym czesto ogladam cos krzatajac sie po pokoju i kiedy zerkam na tv
    tez chce widziec obraz a nie ze cos swieci.
    Nie mow wiec o odsetkach bo w codziennym uzytkowaniu nawet sobie nie
    zdajesz sprawy ile razy patrzysz na tv nie na wprost.

    > No nie wiem jak Ty - ja zdecydowanie od szarej planszy wolę oglądać
    > program nadawany przez telewizję.

    i gucio sprawdzic...
    Podswietlenie matrycy sprawdzisz czy rownomierne lepiej na czarnym tle
    czy tez ogladajac tv? Sorki bo zaczynasz pisac dziwoty. Tu chodzi by
    koledze doradzic dobry wybor i by wiedzial jak sprawdzic egzemplarz w
    sklepie a ty piszesz ze wolisz ogladac obraz tv....

> [...]
    > Niektórzy chcą po prostu miec TV i cieszyć się jego użytkowaniem, a nie
    > zawracaniem sobie dupy czy "szara plansza" wygląda dobrze, czy nie.

    Czyli tobie akurarat nie bedzie przeszkadzalo jak bedziesz mial duchy na
    ekranie i nierownomierne podswietlenie matrycy. Jestes wiec ulubionym
    klientem marketów. Brac nie wazne jak dziala byle działało. Jezdzic tez
    mozna mercem albo tramwajem i niektorym to roznicy nie robi.

    > To jest zwykły sprzęt uzytkowy, który wymienia sie co kilka lat i takie
    > "spuszczanie" się nad wyborem mnie najzwyczajniej bawi.

    Bo widac masz to gdzies albo twoj wzrok nie potrafi wychwycić szczegołów
    ktore innym ludziom najzwyczajniej przeszkadzaja. Z pewnego punktu
    widzenia szczesciarz z Ciebie.

    > Jak komuś nie szkoda zdrowia i czasu - prosze bardzo. Nie moja sprawa,
    > ale stawianie tego jako ultimatum : "matryca SQ1, albo nic" trąci mi
    > dziecinadą.

    Sorki ale zapytam juz wprost. CO TY PIEPRZYSZ?
    Doradziłęm koledze co warto kupić.
    Nigdzie nie napisałem że zakazuje mu zakupu matrycy innej niz SQ.
    Jesli ktos pyta na grupie to chyba poto by za ciezko zapracowana kase
    kupic sprzet mozliwie najlepszy. Wiec gdzie tu dziecinada?

  • 18. Data: 2011-01-10 08:47:36
    Od: Norbert <n...@M...com>

    boxfish napisał(a):

> [...]
    > zajebiste matryce mają ... (bo w przypadku 40" samsungów seriii 5 i 6
    > nie widziałem w sklepie z matrycą inną niż SQ1, a z ciekawości oglądałem

    Poco wiec wypowiadasz opinie skoro innej nie widziales?
    A masz pojecie ze 46" spotkac na SQ jest malo prawdopodobne?
    w 40 jest wiecej ale sam musialem objechc 3 sklepy by znalesc sq wiec
    przypadek przypadkowi nie rowny.
    A moze przemowi do Was informacja ze tylko SQ01 jest matrycą 10bitową.
    Wszelkie inne montowane sa matrycami 8 bitowymi.
    Powiecie wiec graczowi np ze nie zobaczy roznicy?

    Doradzamy skoro ktos prosi o porade.
    I prosze by kazdy pisal tylko swoje organoleptycznie doświadczone
    spostrzezenia a nie gadanie zasłyszanych rzeczy bo to ani nas ani
    pytajacego nie doprowadzi do niczego dobrego.

  • 19. Data: 2011-01-10 08:51:05
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Mirek Ptak napisał(a):
    > Dnia 2011-01-09 20:17, *Norbert* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Jak ja kupowałem TV to chciałem, żeby miał dobry obraz - ale czasy się
    > zmieniają :)

    Ano zmieniaja...

    > Sharpowców ;)

    Dobre telewizorki, mnie sie tylko wzronictwo nie podoba ale to kwestia
    gustu.

    > Racja, ale Samsung?

    Ale Sharp? I tak mozna w kolko...
    Poza tym ja kieuje sie tez zaufaniem do firmy.
    Mam w domu 2 monitory samsunga ktore sprawuja sie wysmienicie.
    W pracy tez samsung bo taki sobie wybralem. I o dziwo moj jako jeden z
    niewielu sie nie sypie i nie byl jeszcze na serwisie jak innych firm.
    Moze trafiam po propstu dobre egzemplarze ale skoro cos mi sie sprawdza
    to dlaczego mialbym to zmieniac na inne?

    > Pozdrawiam - Mirek

    Wzajemnie.

  • 20. Data: 2011-01-10 10:08:37
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-01-10 09:47, *Norbert* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > A moze przemowi do Was informacja ze tylko SQ01 jest matrycą 10bitową.
    > Wszelkie inne montowane sa matrycami 8 bitowymi.

    Chcesz przez to napisać, że Samsung sprzedaje jeden model TV z 10 i 8
    bitowymi matrycami? To tylko potwierdza moją opinię o tej firemce.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l