  • 1. Data: 2009-11-14 17:00:25
    Temat: Jaki transmitter AV?
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Jaki moglibyście doradzić najlepszy/najmocniejszy transmitter do
    przesyłania sygnału AV z dekodera satelitarnego do telewizora?
    Dekoder satelitarny mam w pokoju, a chciałbym mieć możliwość oglądania
    programów z satelity także w kuchni. Niestety, układ mieszkania jest
    taki, że pomimo nawet niezbyt dużej odległości, sygnał musi pokonać aż 4
    murowane ściany i to w dodatku po skosie.
    Próbowałem już cieszącego się dobrą opinią transmittera firmy Televes,
    ale niestety obraz się zacinał.
    Czy jest jakiś lepszy od niego transmitter?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2009-11-16 07:37:08
    Temat: Re: Jaki transmitter AV?
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Chris pisze:
> [...]
    > ale niestety obraz się zacinał.
    > Czy jest jakiś lepszy od niego transmitter?

    a masz wifi w domu?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2009-11-16 22:28:10
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 16 Nov 2009 08:37:08 +0100, pawell32 napisał(a):

    > a masz wifi w domu?

    Mam wifi, byłbym w stanie także podłączyć LAN gdyby to coś dawało.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2009-11-17 00:59:47
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 14 Nov 2009 18:00:25 +0100, Chris
    <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

> [...]
    >ale niestety obraz się zacinał.
    >Czy jest jakiś lepszy od niego transmitter?

    wg mnie, to najlepszy i najtanszy jest kabel

    a moze po kablach zasilajacych
    http://www.zdnet.de/news/messen/cebit2005/tkomm/0,39
    029192,39131412,00.htm

    to jest news z 2005 wiec pewnie sprzetu jest juz sporo

    oto przyklad
    http://www.amazon.com/dp/B000NU034A?tag=websearcheng
    i40-20&camp=14573&creative=327641&linkCode=as1&creat
    iveASIN=B000NU034A&adid=04GMABXE6Q8J50DW9TMN&

    to akurat z amerykanskiego rynku. Jak poszukasz po googlach, to z
    pewnoscia znajdziesz.

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2009-11-17 06:51:15
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Chris pisze:

    > Mam wifi, byłbym w stanie także podłączyć LAN gdyby to coś dawało.

    nie chodzi o to.
    większość tego typu urządzeń pracuje na częstotliwości
    2,4 GHz tak jak wi-fi i często się zakłócają.
    często przywoziłem te Televesa bo mają dobrą jakość przenoszonego
    obrazu, ale teraz wolę puścić kabel i dokupić przedłużacz pilota.

  • 6. Data: 2009-11-17 11:46:03
    Od: "zeeltom" <z...@g...com>

> [...]
    > często przywoziłem te Televesa bo mają dobrą jakość przenoszonego obrazu,
    > ale teraz wolę puścić kabel i dokupić przedłużacz pilota.

    Podepnę się pod pytanie. Mam laptoka i chciałbym z niego przesłać obraz do
    tv, ale nie chcę ciągnąć kabla. Widział ktoś jakieś urządzenia, nie wiem...
    BT czy inne, o niewielkich rozmiarach by przesłać obraz i dźwięk na kilka
    metrów?

  • 7. Data: 2009-11-17 12:40:33
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    zeeltom pisze:

> [...]
    > do tv, ale nie chcę ciągnąć kabla. Widział ktoś jakieś urządzenia, nie
    > wiem... BT czy inne, o niewielkich rozmiarach by przesłać obraz i dźwięk

    to zależy czy masz wy tv, jak tak to owszem.
    z wyjścia vga chyba się nie uda

  • 8. Data: 2009-11-18 06:40:42
    Od: "zeeltom" <z...@g...com>

    > to zależy czy masz wy tv, jak tak to owszem.
    > z wyjścia vga chyba się nie uda

    Mam wyjście tv, ale myślałem bardziej u jakimś USB, albo PCMCIA.
    Z wyjścia tv, to podpinam jakiś nadajniczek av od kamer i poleci. Myślałem o
    innym rozwiązaniu, raczej cyfrowym. Skoro przez BT można połączyć się ze
    wszystkim, to takie rozwiązanie bardziej by mnie interesowało, bo BT mam już
    w laptopie, a potrzeba tylko odbiornik przy tv i jakiś program który to
    obsłuży.

  • 9. Data: 2009-11-18 06:52:42
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    zeeltom pisze:

> [...]
    > połączyć się ze wszystkim, to takie rozwiązanie bardziej by mnie
    > interesowało, bo BT mam już w laptopie, a potrzeba tylko odbiornik przy

    transmiter televesa jest cyfrowy, na usb ani na bluetooth nie znalazłem.
    szukaj, są czasem jakieś rozwiązania.

  • 10. Data: 2009-11-18 07:00:25
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    zeeltom pisze:

> [...]
    > połączyć się ze wszystkim, to takie rozwiązanie bardziej by mnie
    > interesowało, bo BT mam już w laptopie, a potrzeba tylko odbiornik przy

    chyba że to:
    http://www.gottadeal.com/DirectDeal/31028