  • 1. Data: 2011-07-02 09:34:41
    Temat: Jaki wybrać samochód do 20 tys .
    Od: "sylwia" <s...@i...pl>

    Witam!
    Mam problem z wyborem samochodu w kwocie do 20 tys złotych .Samochod ma słuzyc 3
    osobowej rodzinie .Najbardziej interesowały by mnie samochody małe ,najlepiej o
    wersji nadwoziowej typu Hatchback .Czekam na wasze propozycje ... Z góry dzięki
    za wszystkie odpowiedzi :)

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-07-02 11:56:40
    Temat: Re: Jaki wybrać samochód do 20 tys .
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "sylwia"

    > Najbardziej interesowały by mnie samochody małe ,najlepiej o
    > wersji nadwoziowej typu Hatchback .

    Wobec powyższego kup jakiś mały samochód typu Hatchback

  • 3. Data: 2011-07-02 13:19:52
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "sylwia" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ,najlepiej o
    > wersji nadwoziowej typu Hatchback .Czekam na wasze propozycje ... Z góry

    Za 20 tys. kupisz corollę, civika itp. w dobrym stanie. Jeżeli jeszcze
    mniejszy - aygo, C1, 107. Ale te ostatnie wózka nie zabiorą, a dziecko w
    wieku lat pięć i więcej będzie miało ciasno. Za to - pali mało, bezawaryjne,
    niebiezpieczne jak każde małe.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi