  • 1. Data: 2011-07-02 09:31:24
    Temat: Re: Tor Kielce - nie ogarniają?
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    > http://www.youtube.com/watch?v=kE5CryOYXRQ
    > Tam aż tak ślisko jest po deszczu?? Bo niemal jak na lodzie lawirują... :)
    Nie wiem jak pozostali ale kolega z mojego forum był pierwszy raz na torze i w
    dodatku na 10-letnich oponach z przodu! Nie ma się co dziwić...
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl

  • 2. Data: 2011-07-02 10:12:09
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie.
    >
    > &gt; http://www.youtube.com/watch?v=kE5CryOYXRQ
    Wygląd na to, że "dają radę" evo i impreza, reszta to furmanki.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi