  • 1. Data: 2009-12-07 22:38:36
    Temat: Jaki zasilacz do tego zestawu
    Od: Kubuś Puchatek <k...@p...onet.pl>

    Psuje się zasilacz w komputerze. 12 V ma wg. tego co pokazuje Everest
    12.95-13.01 V, 5 V ma 5.65 V. Poradźcie, który z zasilaczy będzie dobry do
    tego zestawu:

    Nazwa płyty głównej - ASRock ConRoe945G-DVI
    Typ procesora - Intel Celeron D 336, 2800 MHz
    Pamęć - GoodRAM GR667D264L5/1G (były dwa takie same i znowu będą)
    Jeden napę DVD (nagrywarka)
    HDD 120 GB PATA, ale pojawi się 500 Sata (jaki? Seagate, WD?)
    karta telewizyjna, karta graficzna zintegrowana.

    Komp przez 90% czasu wykorzystywany jako telewizor.

    1. CHIEFTEC HPC-420-302 DF za 89 zł
    2. CHIEFTEC 450W GPS-450AA-101A za 125 zł
    3. Topower 400W TOP-400 P5 za 99 zł
    4. BE QUIET! BLACKLINE 350W za 119 zł
    czy też wystarczy taki FORTRON 400W FSP400-60MDN za 70 zł.
    A może jakiś inny?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 2. Data: 2009-12-07 23:06:57
    Temat: Re: Jaki zasilacz do tego zestawu
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik "Kubuś Puchatek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:op.u4laimcye002os@margo...

    > Psuje się zasilacz w komputerze. 12 V ma wg. tego co pokazuje Everest
    > 12.95-13.01 V, 5 V ma 5.65 V. Poradźcie, który z zasilaczy będzie dobry do
    > tego zestawu:

    Najpierw sprawdź te napięcia porządnym miernikiem, a nie jakim badziewiem z
    płyty głównej... masz w ogóle jakieś problemy z tym zasilaczem czy tylko
    odczyty Cię drażnią? ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 3. Data: 2009-12-08 00:33:04
    Od: Kubuś Puchatek <k...@p...onet.pl>

    Dnia 08-12-2009 o 00:06:57 Mikołaj Tutak <mtutak <nixz*net@nospam.com>
    napisał(a):

> [...]
    > badziewiem z płyty głównej... masz w ogóle jakieś problemy z tym
    > zasilaczem czy tylko odczyty Cię drażnią? ;-)

    Mam problemy z kompem. Czasami nie wykrywa dysku, czasami jakiegoś(*)
    pliku na nim i Windows nie startuje, czasami wystarczy odczekać chwilę i
    właczyć komputer ponownie i wtedy wszystko jest OK.

    Możliwe, że po prostu jest coś z kontrolerem na płycie (te same objawy na
    2 różnych dyskach), dlatego przy okazji pytam się o to jaki dysk SATA
    polecicie.

    Pozdrawiam
    Kamil

    (*) jakiegoś, bo większość tych problemów zgłasza moja dziewczyna.
    A miernika nie mam. Taki najprostszy z NOMI może być?