  • 1. Data: 2004-01-22 15:19:43
    Temat: Jakie adresy IP dostaje (teraz) neo+ na Slasku?
    Od: "Stacho Pal" <s...@n...com.pl>

    Witam!
    To co w temacie, jakie: 83.x.x.x/xx ??
    =======
    pzdr
    SP

  • 2. Data: 2004-01-22 15:35:58
    Temat: Re: Jakie adresy IP dostaje (teraz) neo+ na Slasku?
    Od: <a...@q...nu.pl>

    Użytkownik "Stacho Pal" <s...@n...com.pl> napisał w wiadomości
    news:1074784795.992051@pc-33...
    > Witam!
    > To co w temacie, jakie: 83.x.x.x/xx ??
    > =======
    > pzdr
    > SP

    Nie tylko na Slasku. Kazdy z kraju moze dostac przypisany adres z
    83.x.x.x/11 bodajze.

    Pozdrawiam,
    Qpack

  • 3. Data: 2004-01-22 15:38:46
    Od: michal <v...@o...pl>

    Użytkownik Stacho Pal napisał:
    > To co w temacie, jakie: 83.x.x.x/xx ??

    83.30.0.0/16

    --
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-01-23 10:37:16
    Od: "Stacho Pal" <s...@n...com.pl>

    Użytkownik "michal" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > 83.30.0.0/16

    Dzięki!
    Czy oprócz tej grupy, googli jest jakieś wiarygodne źródło takich widomości?
    Niestety ''whois" ciągle wypisuje głupoty. :(
    ======
    pzdr
    SP

  • 5. Data: 2004-01-23 18:39:14
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: Fri, 23 Jan 2004 11:37:16 +0100
    From: Stacho Pal
    > Użytkownik "michal" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki!
    > Czy oprócz tej grupy, googli jest jakieś wiarygodne źródło takich widomości?
    > Niestety ''whois" ciągle wypisuje głupoty. :(

    Głupoty? Np. jakie? U mnie działa. ;)

    --
    "The third principle of sentient life is its capacity for self-sacrifice.
    For a cause, a loved one, for a friend."

  • 6. Data: 2004-01-23 18:51:45
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On Thu, 22 Jan 2004 16:38:46 +0100, michal <v...@o...pl> wrote:

    >83.30.0.0/16
    jak juz chcesz cos pisac, to sprawdz zanim napiszesz glupoty

    route: 83.0.0.0/11
    descr: TPNET
    descr: for abuse: a...@t...pl
    origin: AS5617
    mnt-by: AS5617-MNT
    changed: n...@t...pl 20031202
    source: RIPE

    --
    Wiesiek

  • 7. Data: 2004-01-23 21:00:15
    Od: richie <u...@p...wp.pl>

    >83.30.0.0/16

    Też. Ale oprócz 83.30.0.0/16 niektórzy dostają wciąż stare ale jare
    80.50.0.0/16 tudzież 80.54.0.0/16 z puli ogólnej.

    richie
    --
    Unik jaki zastosował rzadko ogląda się na naszych ringach...
    złapano go dopiero przy szatni, jak odbieral koszulkę.