  • 1. Data: 2004-01-22 12:37:53
    Temat: podwyzka w tpsa
    Od: Piotr Karkucinski <p...@d...odetnij.org>

    Witam

    Wlasnie dowiedzialem sie, ze TPSA podniosla o 400% ceny za dzierzawe
    torow. Za lacze dwutorowe skokoczylo ze 180 do ponad 900 zl. Chyba jest
    ogolnopolska akcja rozwalania innych providerow.

    wer

  • 2. Data: 2004-01-22 13:28:01
    Temat: Re: podwyzka w tpsa
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > Wlasnie dowiedzialem sie, ze TPSA podniosla o 400% ceny za dzierzawe
    > torow. Za lacze dwutorowe skokoczylo ze 180 do ponad 900 zl. Chyba jest
    > ogolnopolska akcja rozwalania innych providerow.

    ee, nie rób sobie jaj, to bylo by nie tyle co straszne a smieszne, sami
    sprzedaja neostrade za 150zl korzystajac z takiej samej miedzi a za czysty
    kabel mieli by chciec 3x tyle ?
    Kazdy urzad sie do tego przypieprzy, no chyba ze to akcja w stylu, niech nam
    przywala kare, my sie odwolamy, najwyzej zaplacimy, ale przez te kilka
    miechów klientów nalapiemy.
    Zreszta, jak juz piszesz to podaj jakies szczególy, dlugosc, przepustowosc
    za jaka niby placisz itd.

    Marcin

  • 3. Data: 2004-01-22 14:09:06
    Od: Piotr Karkucinski <p...@d...odetnij.org>

    Użytkownik Marcin Kuczera napisał:

> [...]
    > miechów klientów nalapiemy.
    > Zreszta, jak juz piszesz to podaj jakies szczególy, dlugosc, przepustowosc

    Dostalismy od providera dofakturowanie z tpsa na kwote 800 zl. Placimy
    nie za przepustowosc w tpsa tylko za dzierzawe lacza dwutorowego. Lacze
    obsluguje 2Mbit/s. Dlugosc lacza ok. 3 km.

    wer

  • 4. Data: 2004-01-22 14:16:47
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > Dostalismy od providera dofakturowanie z tpsa na kwote 800 zl. Placimy
    > nie za przepustowosc w tpsa tylko za dzierzawe lacza dwutorowego. Lacze
    > obsluguje 2Mbit/s. Dlugosc lacza ok. 3 km.

    hmm, wiesz co, jak ostatnio z nimi rozmawiałem, to rzeczywiscie, jak ktoś
    chciał dwutor to zestawiali tylko i wyłącznie z założeniem transmisji 2Mbit
    czyli podstawa x ileśtam.
    Taniej wychodziło wziąść 2 pojedyncze pary z założeniem ze do 160kbit/s (co
    jest oczywiscie kpiną bo cena dzierżawy nie może zależeć od sposobu ich
    wykorzystania, ale co to znaczy dla tych sukinkotów).

    Marcin

  • 5. Data: 2004-01-22 14:22:10
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Piotr Karkucinski <p...@d...odetnij.org> napisał(a):

    > Dostalismy od providera dofakturowanie z tpsa na kwote 800 zl. Placimy
    > nie za przepustowosc w tpsa tylko za dzierzawe lacza
    > dwutorowego. Lacze obsluguje 2Mbit/s. Dlugosc lacza ok. 3 km.

    Bez zadnego aneksu? Ja mam od 5 lat 1,5 km drutu, za ktore ciagle
    place tyle samo, w tym miesiacu takze.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 6. Data: 2004-01-22 16:13:52
    Od: Andrzej Nowak <e...@d...art.pl>

    On Thu, 22 Jan 2004 13:37:53 +0100, Piotr Karkucinski wrote:

    > Chyba jest
    > ogolnopolska akcja rozwalania innych providerow.

    Czy to nie bylo oczywiste juz w polowie zeszlego roku?

    +e

  • 7. Data: 2004-01-25 15:57:15
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    > Dostalismy od providera dofakturowanie z tpsa na kwote 800 zl. Placimy
    > nie za przepustowosc w tpsa tylko za dzierzawe lacza dwutorowego. Lacze
    > obsluguje 2Mbit/s. Dlugosc lacza ok. 3 km.

    Pomyśl o dzierżawie kabla od kogoś innego : Telekomunikacja Kolejowa lub
    Netia imo ...