  • 1. Data: 2008-03-04 15:46:28
    Temat: Sanok - jaki dostawca internetu
    Od: u...@g...com

    Czołem
    Muszę znaleźć dostawcę pewnego internetu w Sanoku. Ja niestety (stety)
    nie mieszkam w tym zapewne pięknym mieście i trudno mi namierzyć
    takowego. W pierwszej kolejności chodzi mi o takiego który działa na
    rozwiązaniach innych niż WiFi. Chodzi mi o stabilne łącze ze stałym
    publicznym adresem IP
    Z góry dziękuję za ewentualne podpowiedzi
    pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2008-03-04 20:43:42
    Temat: Re: Sanok - jaki dostawca internetu
    Od: " dragonite" <d...@W...gazeta.pl>

    Hmmm TP S.A. albo Netia po BSA. Z tego co widziałem na jednej z ich mapek
    Netia miała odpalić węzeł dostępowy w Sanoku, WiMax-a mają w Rzeszowie
    odpalonego.

  • 3. Data: 2008-03-05 16:54:22
    Od: Piotr Lyczba <piotr@uuu_fucio.pl>

    dragonite napisał(a):

    > Hmmm TP S.A. albo Netia po BSA. Z tego co widziałem na jednej z ich mapek
    > Netia miała odpalić węzeł dostępowy w Sanoku, WiMax-a mają w Rzeszowie
    > odpalonego.

    Stream ??? To kablówka i ma publiczne adresy IP.

  • 4. Data: 2008-03-13 23:19:09
    Od: "hhh" <n...@p...tutaj.pl>

    Użytkownik <u...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
[...]

    Jak chcesz więcej info to mogę trochę pomóc. Napisz do mnie maila na: manewr
    małpa gazeta kropka pl .