  • 1. Data: 2008-03-04 19:37:18
    Temat: abuse WP sie wypina?
    Od: "Łukasz Pierzchalski" <g...@o...eu>

    Dzisiaj kilkukrotnie próbowałem wysłać zgłoszenia spamu do Abuse Wirtualnej
    Polski.

    Za każdym razem dostaje oto:

    Witaj. Ta wiadomosc zostala wygenerowana przez system pocztowy
    Wirtualnej Polski.

    Dostarczenie Twojej wiadomosci okazalo sie niewykonalne, nasz
    serwer pocztowy nie bedzie staral sie wyslac jej ponownie.
    Dokladna przyczyna niedoreczenia listu znajduje sie ponizej.
    ===
    Hi. This message was created automatically by mail system
    at Wirtualna Polska.
    I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
    This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.

    <a...@w...pl>:
    Mailaddress is administrativley disabled. (LDAP-ERR #220)

    :-))) Ku chwale Ojczyzny administratorzy!

  • 2. Data: 2008-03-04 19:45:35
    Temat: Re: abuse WP sie wypina?
    Od: "Łukasz Pierzchalski" <g...@o...eu>

    Przepraszam miało iść na MORDPLIK.

  • 3. Data: 2008-03-04 20:04:41
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@N...net>

    Dnia Tue, 04 Mar 2008 21:36:11 +0100, K napisał(a):

    > start -> uruchom -> czytnik news -> pl.internet.polip -> prawoklik ->
    > wycofaj wiadomość ;]

    Gdyby jeszcze dzialalo :]

  • 4. Data: 2008-03-04 20:36:11
    Od: K <...@...c>

  • 5. Data: 2008-03-04 22:26:57
    Od: K <...@...c>

    Lukasz Olesiejuk pisze:
    > Gdyby jeszcze dzialalo :]

    u mnie dziala.

  • 6. Data: 2008-03-04 22:27:25
    Od: K <...@...c>

    Lukasz Olesiejuk pisze:

    > Gdyby jeszcze dzialalo :]

    u mnie dziala.

  • 7. Data: 2008-03-06 11:59:49
    Temat: [OT]Re: abuse WP sie wypina?
    Od: Waldemar Fras' <w...@n...ekrakow.net>

    K pisze:

    > u mnie dziala.

    Bo autor ma OE, a tam tak fajnie nie jest ;)

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fras'

  • 8. Data: 2008-03-15 00:22:26
    Temat: Re: [OT]Re: abuse WP sie wypina?
    Od: "Jarek Ossowski" <[usunto]jarek[usunspam]22@usunto.aster.pl>

    Użytkownik "Waldemar Fras'" <w...@n...ekrakow.net> napisał w
    wiadomości news:fqombl$on4$1@news.onet.pl...
    > Bo autor ma OE, a tam tak fajnie nie jest ;)

    Yep. Tam trzeba podświetlić wybraną wiadomość, z górnego menu wybrać Wiadomości
    a potem dać Anuluj wiadomość a i tak nie ma pewności czy to zadziała bo
    większość serwerów new ma wyciętą opcję anulacji ze wzlgędu na nadużycia...

    --
    Z poważaniem,
    Jarek Ossowski

    Na grupach wyrażam ZAWSZE moje prywatne zdanie. Proszę nie łączyć go z moim
    dawnym, obecnym i przyszłym pracodawcą.

  • 9. Data: 2008-03-19 04:06:06
    Od: "Rafal" <g...@o...pl>

    > Bo autor ma OE, a tam tak fajnie nie jest ;)
    mam OE 6 i dziala pieknie ;)