eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaJakie nastawy Canona 1000D zeby sfotografowac obraz z projektora? › Jakie nastawy Canona 1000D zeby sfotografowac obraz z projektora?
  • Date: Mon, 25 Jan 2010 01:05:08 +0100
    From: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Jakie nastawy Canona 1000D zeby sfotografowac obraz z projektora?

    Witam,
    mam (a wlasciwie kobitka ma :) Canona 1000D (+ kitowyc obiektyw).
    Przytachalem statyw, wlaczylem tryb manualny, ustawilem sekunde czasu
    otwarcia migawki i mi bydlak nie chce zdjecia zrobic.
    Pokoj jest zaciemniony, na sciane (narazie) obraz rzucany jest z projektora.
    Chce sprawdzic o ile poprawi sie jakosc obrazu z projektora w jasnych
    scenach (kontrast) gdy sufit i sciany pokryje czarnym materialem zeby
    zniwelowac odbicia swiatla, ktore pogarszaja kontrast.

    W sumie to powinny byc nastawy w okolicach fotek nocnych, ale moze ktos
    to przerabial i wie jakie ustawic:
    ISO
    Balans Bieli
    Przeszlone
    CZas otwarcia
    Nie wiem jakie jeszcze inne parametry :)

    No i czy robic takie fotki na M(anual) czy na jakims AV czy cos innego :)

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"