  • 41. Data: 2018-08-14 14:31:50
    Temat: Re: Jakie radio po raz n-ty
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-08-14 o 12:20, Kris pisze:

    > Najczęściej takie "programowanie" polega na dłuższym przyciśnięciu przycisku z
    wybranym numerem podczas słuchania danej stacji. I kolejne stacje programujesz jak
    wyżej

    Mam radio, w którym tak nie zadziałało i trochę mnie to wkurzyło.
    Wymagało znacznie większej liczby kombinacji - uruchomienia trybu
    "preset" i coś tam jeszcze. Dlatego cenię sobie prostotę i uważam tę
    cechę - intuicyjnego prostego programowania - za kryterium.

  • 42. Data: 2018-09-04 12:05:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    Wednesday, August 8, 2018, 11:45:21 AM, you wrote:

> [...]
    Proste, funkcjonalne, ciut drogie, ale to nie najistotniejsze... ale na 24V... ;-/
    > A czy ono nie ma brata w wieku... znaczy na napięcie 12V?
    > Tak, jak swego czasu patrzyłem na różne firmy, to były bliźniacze modele
    > w obu napięciach.
    > Ewentualnie jakaś przetwornica 12/24, bo to prostsze niż przerabianie radia.

    Podwajacz napięcia na SG3525 + 2 MOSFETy + autotransformator na małym
    rdzeniu ferrytowym i mały dławik na wyjściu. Do rozsądnych mocy
    obędzie się bez radiatorów. Zakłócenia niewielkie, bo to pracuje
    praktycznie na pełnym wypełnieniu.

    --
    Best regards,
    RoMan