  • 1. Data: 2009-04-28 14:00:58
    Temat: [news] oszukali (?) operatora sieci komórkowej
    Od: "D@niel" <n...@g...pl>

    z onet.pl:
    "Czterej mężczyźni z Podkarpacia i Warszawy podejrzani są o oszukanie
    jednego z operatorów sieci komórkowej na ponad 900 tys. zł.
    Jak poinformował rzecznik podkarpackiej policji Paweł Międlar oszuści
    kupowali karty SIM, a następnie umieszczali je w specjalnych
    urządzeniach, przez które transferowali połączenia telefoniczne po
    niższej cenie..."
    /wiadomosci.onet.pl/1960472,11,1,1,,item.html/

    --
    Pozdrawiam - D@niel

  • 2. Data: 2009-04-28 14:04:10
    Temat: Re: [news] oszukali (?) operatora sieci komórkowej
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "D@niel" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > niższej cenie..."
    > /wiadomosci.onet.pl/1960472,11,1,1,,item.html/

    Albo glupota dziennikarska albo glupota dziennikarska.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-04-28 14:57:00
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "D@niel" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Albo glupota dziennikarska albo glupota dziennikarska.

    Już niedługo powstanie nowe powiedzonko: głupi jak dziennikarz zamiast głupi
    jak komentarz na Onecie.

  • 4. Data: 2009-04-28 15:56:58
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > kupowali karty SIM, a następnie umieszczali je w specjalnych
    > urządzeniach, przez które transferowali połączenia telefoniczne po

    A moze po prostu chlopaki z cebeesia zlikwidowali slynna plantacje punktow
    "Profi" skromnegogeniusza?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-05-01 06:06:08
    Od: TGor <g...@w...peel>

    SDD pisze:

    > Albo glupota dziennikarska albo glupota dziennikarska.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Nie głupota dziennikarska, tylko sprytek-operator opisał mechanim
    działania łonabioperatora z FCT.

    Operator często tracił na FCT (stawka za połaczenie na komórki była do
    niedawna droga u stacjonarnych ale stosunkowo tania w drogich
    abonamentach; odpowiednio konfigurując zespół FCT można było ją obniżyć
    kupując karty różnych operatórów i kierując ruch do tej samej sieci
    komórkowej - tu stawki są zwykle bardzo niskie).

    Oczywiście wiesz, dlaczego operator (podobno) tracił pieniądze. I
    dlaczego njus pojawia się teraz, choć stawki dla premium juzerów to
    norma w nowych abonamentach (rzędu 27 gr/min do wszystkich).

    Jak popatrzysz w umowę masz zastrzeżenie dotyczące FCT - jak myślisz,
    dlaczego?

    TG

  • 6. Data: 2009-05-01 07:31:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 01 May 2009 08:06:08 +0200, TGor napisał(a):

> [...]
    > kupując karty różnych operatórów i kierując ruch do tej samej sieci
    > komórkowej - tu stawki są zwykle bardzo niskie).

    Wg propagandy operatorów-darmozjadów oczywiście tak. I teraz czekamy
    właśnie niecierpliwie na ten proces stulecia kiedy przedstawiciele
    operatora przez sądem będą musieli wykazać w jaki sposób operator FCT
    płacąc stawki z cennika prepaida powoduje straty.
    Jeżeli w ogóle dojdzie do tego procesu to albo będziemy mieli
    zalegalizowanie FCT albo zdelegalizowanie prepaidów. W każdym razie -
    będzie bardzo śmiesznie. Co ja mówię będzie - już jest.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 7. Data: 2009-05-01 08:08:02
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    >przedstawiciele
    > operatora przez sądem

    No dobra ale który to operator?

    tl

  • 8. Data: 2009-05-01 15:33:17
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał
    > No dobra ale który to operator?

    http://miasta.gazeta.pl/rzeszow/1,34962,6551437,Plus
    _na_milionowym_minusie.html

    Maciek.

  • 9. Data: 2009-05-01 18:25:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 1 May 2009 10:08:02 +0200, tl napisał(a):

    > No dobra ale który to operator?

    W zasadzie to nie ma znaczenia - ale że sądy są w zasadzie antytechniczne,
    to nie lubią się babrać w takich sprawach. Więc to naprawdę może zadziałać
    jako precedens - wygodniej jest się oprzeć na istniejących orzeczeniach

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 10. Data: 2009-05-02 11:05:24
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > jako precedens - wygodniej jest się oprzeć na istniejących orzeczeniach

    Na p.m.t. jest "dyskusja panelowa" na ten temat więc ciągnąć nie będę.
    Oczywiście sprawę przedstawiłem z punktu mając na uwadze, że operator
    jest wiecznie biedny i poszkodowany, zwłaszcza, gdy wymyśli usługę,
    której sam nie rozumie.
    Są tacy, co się brzytwą śmiertelnie zatną.
    Obawiam się, że armata, którą wytoczono na paru łonabispryciarzy będzie
    jednak odpalona i chłopaki mogą się bronić, że karty kupili legalnie i
    opłacali rachunki sumiennie (no, naruszyli warunki umowy, ale za to nie
    idzie się siedzieć, tylko op wyłącza telefon). Sąd powoła ekspertów a
    oni będą z Plusa.

    TG