  • 1. Data: 2010-10-22 19:35:27
    Temat: Jakoś nikt nie zaczyna to może ja....
    Od: "DziaD Warszawski" <a...@d...pl>

    Witam

    Przepowiadają że nadchodząca zima przyniesie czteroletnie opady śniegu.
    A jesli tak to wypada zmienić opony.
    Tak sobie przeszukując propozycje natrafiłem na opony Gislaved
    Model: EURO*FROST 3 SILICA 195/65R15 91 T
    http://www.opony.com/parametry-opony/gislaved-euro-f
    rost-3-silica-195-65r15-91-t
    Jest co prawda kilka opini na temat tej opony, ale z zainteresowaniem
    dowiedziałbym sie co Wy o nich sądzicie?
    Wybrałem te, a nie inne z powodu że są w miarę tanie, a jednocześnie
    mam nadzieje że Szwedzka technologia i pomysły na zimowe opony coś znaczy.

    http://tnij.org/iqep

    Pozdrawiam i poproszę o ewentualne opinie

  • 2. Data: 2010-10-22 20:11:15
    Temat: Ha, zapomniałem dopisać że sprawa opon ;>
    Od: "DziaD Warszawski" <a...@d...pl>

  • 3. Data: 2010-10-23 01:06:47
    Temat: Re: Jako? nikt nie zaczyna to mo?e ja....
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    DziaD Warszawski napisal:
    > Przepowiadaj? ?e nadchodz?ca zima przyniesie czteroletnie opady ?niegu.
    > A jesli tak to wypada zmieni? opony.

    Coś w tym jest. NASA w prognozach długoterminowych sygnalizowała,
    że nadchodząca zima będzie wczesna, długa i ciężka. Czwartkowe
    15 cm śniegu w Nowym Targu daje do myślenia.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2010-10-23 01:21:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 22 Oct 2010 23:06:47 +0000 osobnik zwany Jacek_P
    wystukał:

    a indianie ile lat chrust zbierali?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2010-10-23 07:59:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 22 Oct 2010 23:06:47 +0000 (UTC), Jacek_P wrote:
    >Coś w tym jest. NASA w prognozach długoterminowych sygnalizowała,
    >że nadchodząca zima będzie wczesna, długa i ciężka. Czwartkowe
    >15 cm śniegu w Nowym Targu daje do myślenia.

    Niestety - uwierz staremu narciarzowi - od wielu lat jest tak ze mamy
    pierwszy atak zimy gdzies w listopadzie, a potem ze sniegiem kiepsko.

    Nawet ostatnia anomalia, gdy sniegu we Wroclawiu spadlo wyjatkowo
    duzo, nie odbila sie na pobliskich gorach :-(

    J.

  • 6. Data: 2010-10-23 08:58:08
    Temat: Re: Jakoś nikt nie zaczyna to może ja....
    Od: essi <e...@g...com>

    Przejezdzilem na tych oponach zeszly sezon (rozmiar 205/55/16, mondeo
    kombi). Zarowno podczas (rzadkiej ale bylo troche takich warunkow)
    jazdy po kopnym sniegu, blocie posniegowym (czasami) jak i po mokrej i
    suchej nawierzchni spisywaly sie te opony na 5

  • 7. Data: 2010-10-23 17:19:25
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    o fuck, jak już na pms-ie jest post o zimie to naprawdę już muszę
    wymieniać ogumienie :D

    Wybaczcie OT.

  • 8. Data: 2010-10-23 17:39:02
    Od: "DziaD Warszawski" <a...@d...pl>

    > Dnia pięknego Fri, 22 Oct 2010 23:06:47 +0000 osobnik zwany Jacek_P
    > wystukał:

    > a indianie ile lat chrust zbierali?

    Z całą pewnością od zarania, od początku. W końcu muszą czymś palic!

  • 9. Data: 2010-10-23 17:40:53
    Od: "DziaD Warszawski" <a...@d...pl>

> [...]
    >
    > Nawet ostatnia anomalia, gdy sniegu we Wroclawiu spadlo wyjatkowo
    > duzo, nie odbila sie na pobliskich gorach :-(

    A w temacie opon ?
    Pomieszkuje w Warszawie. Faktem jest że warunki na codzień nie takie
    same jak Nowy Targ czy inne Zakopane, ale ....

  • 10. Data: 2010-10-23 17:42:25
    Temat: Re: Jakos nikt nie zaczyna to moze ja....
    Od: "DziaD Warszawski" <a...@d...pl>

    Uzytkownik "essi" <e...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > jazdy po kopnym sniegu, blocie posniegowym (czasami) jak i po mokrej i
    > suchej nawierzchni spisywaly sie te opony na 5

    A jak sie sprawuja na tak zweanej "bialej suchej" jezdni?
    Czy bardzo sie scieraja?
    Jak rozumiem zalozyles nowe sztuki w zeszlym sezonie?