  • 1. Data: 2010-10-22 16:50:24
    Temat: cena auta
    Od: "Cykusiowa" <t...@w...pl>

    Chcę sprzedać 5-letniego Forda Focusa w dobrym stanie wywiesiłam już kilka
    ogłoszeń, ale do tej pory nikt mi na nie nie odpowiedział może odstrasza ich
    cena jaką podałam ...Jaką cenę najlepiej wyznaczyć, aby nie odstraszyć
    klienta, ale też nie mieć na tym straty ?

    Zakłopotana blondynka ; )

  • 2. Data: 2010-10-22 16:58:13
    Temat: Re: cena auta
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Zakłopotana blondynka ; )
    Jakie wyposażenie, która wersja, jaka cena ? :)
    WOJO

  • 3. Data: 2010-10-22 17:57:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cykusiowa

    > Chce sprzedaae 5-letniego Forda Focusa w dobrym stanie wywiesi?am ju?
    > kilka og?oszen, ale do tej pory nikt mi na nie nie odpowiedzia? mo?e
    > odstrasza ich cena jak? poda?am ...Jak? cene najlepiej wyznaczyae, aby
    > nie odstraszyae klienta, ale te? nie mieae na tym straty ?

    Ogarnij się. Nic nie wiadomo o silniku, wyposażeniu, nie ma zdjęć, to co
    Ci mamy napisać?

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-10-22 20:02:23
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 22.10.2010 Cykusiowa <t...@w...pl> napisał/a:
> [...]
    > cena jak? poda?am ...Jak? cene najlepiej wyznaczyae, aby nie odstraszyae
    > klienta, ale te? nie mieae na tym straty ?
    a wartosc samochodu? wg np infoexperta albo eurotaxu? ;)

    Cena zblizonych samochodow na allegro?

    Miejsce umieszczenia ogloszenia? ;)

    Ostatnio sprzedawalem samochod - swoje odczucia umiescilem na
    http://andrzej.dopierala.name/2010-09-16_Sprzedaz_sa
    mochodu :)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    HomePage: http://andrzej.dopierala.name/

  • 5. Data: 2010-10-22 20:25:33
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Ostatnio sprzedawalem samochod - swoje odczucia umiescilem na
    > http://andrzej.dopierala.name/2010-09-16_Sprzedaz_sa
    mochodu :)

    Dla mnie Allegro to totalna pomylka - jak tam znalezc samochod dla siebie
    jak filtrow nie ma zadnych praktycznie - dno i tyle.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 6. Data: 2010-10-22 21:13:49
    Od: "dudley" <d...@o...pl>

    Andrzej 'The Undefined' Dopierała wygenerował w
    news:slrnic3kdf.an7.undefine@uc.aramin.one.pl taki oto ciąg znaków:
    > Ostatnio sprzedawalem samochod - swoje odczucia umiescilem na
    > http://andrzej.dopierala.name/2010-09-16_Sprzedaz_sa
    mochodu :)

    Nopaczpan! A ja z otomotów, allegrów i innych tego typu miałem dosłownie
    dwa telefony, po czym - po bodaj dwóch zmarnowanych tygodniach -
    pojechałem na giełdę i nie zdążyłem nawet dobrze zaparkować, jak już
    zaczęli się kręcić ludzie przy aucie i poszło w ciągu dosłownie 10 minut.
    Do handlarza co prawda ale dawał tyle, ile chciałem. I też był sierpień -
    odnośnie wniosku nr 1 z Twojej strony :)
    Pozdrawiam,
    --
    dudley, ckmk
    szarobeżowa astra III

  • 7. Data: 2010-10-22 21:31:02
    Od: "Cykusiowa" <t...@w...pl>

    Rok produkcji 1999, przebieg 155000, pojemność silnika 1598, beznyzna, kolor
    czarny, a cenę wyznaczyłam na 15 000

  • 8. Data: 2010-10-22 21:33:34
    Od: "Cykusiowa" <t...@w...pl>

    a wyposażenie: ABS, Autoalarm, wspomaganie kierownicy, klimatyzacja,
    poduszka powietrzna, elektryczne szyby, radio + CD, lakier metallic .

  • 9. Data: 2010-10-22 21:36:30
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-22 21:31, Cykusiowa pisze:
    > Rok produkcji 1999, przebieg 155000, pojemność silnika 1598, beznyzna, kolor
    > czarny, a cenę wyznaczyłam na 15 000

    To 5-cio czy 11-to letniego? Blonditrolli, zdecyduj się. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 10. Data: 2010-10-22 21:36:47
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-10-22 21:31, Cykusiowa pisze:
    > Rok produkcji 1999, przebieg 155000

    On jest jedenastoletni.
    Jeśli nie potrafisz liczyć tak daleko
    to wyobraź sobie, że jest o rok starszy niż dwa razy pięcioletni ;-)

    Przebieg też raczej zmyślony.

    Za to za proponowaną cenę można mieć całkiem fajne auto pięcioletnie.
    P.