  • 1. Data: 2010-10-22 17:26:53
    Temat: Co to jest "Schlüsselnummer"?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Witawszy,

    Potrzebuję kupić jeden klamot do Octavii u Niemiaszka i tenże okupant
    męczy mi dupę o jakiś Schlüsselnummer, któren ponoć w dowodzie
    rejestracyjnym ma być. Wysłałem mu vin i ten drugi numerek z pierwszej
    strony (nr silnika?) ale mówi że to nie to. O co mu może chodzić, bo
    innych numerków istotnych jakoś nie widzę...

    Pzdr.
    L.

  • 2. Data: 2010-10-22 17:35:26
    Temat: Re: Co to jest "Schlüsselnummer"?
    Od: PJ <p...@g...com>

    http://tnij.org/kluczyka
    w polskim raczej nie ma :-)

    P.

  • 3. Data: 2010-10-22 17:41:09
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 22 Oct 2010 08:26:53 -0700 (PDT), Lisciasty na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > O co mu może chodzić, bo innych numerków istotnych jakoś nie widzę...

    Numer kodu/klucza ?

    "Będziecie silniejsze, o ile będziecie żyć w zgodzie. Jeśli zaś rozdzieli
    was niezgoda, łatwo ulegniecie wrogom. Ezop (VI w. p.n.e.)"

  • 4. Data: 2010-10-22 17:46:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w
    >Potrzebuję kupić jeden klamot do Octavii u Niemiaszka i tenże
    >okupant
    >męczy mi dupę o jakiś Schlüsselnummer, któren ponoć w dowodzie
    >rejestracyjnym ma być.

    No i jest.
    http://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzeugschein
    http://de.wikipedia.org/wiki/Schl%C3%BCsselnummer

    Ale jesli masz auto z krajowego salonu, to d* :-P

    Moze skoda.de pomoze :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-10-22 19:29:49
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 22 Paź, 17:35, PJ <p...@g...com> wrote:
    > http://tnij.org/kluczyka
    > w polskim raczej nie ma :-)

    Popieprzone to jak mongolskie wiewiórki, w końcu niby znalazłem... Te
    niemiaszki mają zdrowo nastukane pod czachami :]

    Jakby ktoś kiedyś szukał:

    http://www.gdv-dl.de/typklassenverzeichnis.html?ref=
    typklasse

    Pzdr.