  • 1. Data: 2010-10-22 18:08:41
    Temat: Astra cabrio - do oceny
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Co sądzicie o takim egzemplarzu? Wygląda zachęcająco. Wiadomo, że ma swoje
    lata i pewnie trzeba bedzie zainwestować parę złotych, ale w końcu nie
    powinien to być majątek. A jak ze spalaniem i kosztami części? Ma ktoś
    doświadczenie z takim samochodem?
    http://allegro.pl/astra-cabrio-bertone-i1278349143.h
    tml

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 2. Data: 2010-10-22 18:25:17
    Temat: Re: Astra cabrio - do oceny
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Yogi(n)" wrote:
    > Co sądzicie o takim egzemplarzu? Wygląda zachęcająco.

    Nie odstrasza Cię ten tjuning?
    - Maska "wku***ny look"
    - Lusterka "empałer"
    - Lakier kameleon (ciekawy swoją drogą...)
    - Przednie lampy "buma look
    - Tylne lampy "gheylook"

    Gdybym się uparł na takie auto, wolałbym poszukać zadbanego
    seryjnego egzemplarza i samemu kupił dobre zawieszenie i dobrał
    jakieś ciekawe koła.

    Pierwsza z brzegu seryjna:
    http://allegro.pl/opel-astra-1-8-16v-cabrio-bertone-
    klima-okazja-i1283976777.html
    W dół z nią (gwint lub kit KW/Koni/Weitec), do tego jakaś 16"-17" z rantem
    (choćby RH AD-Cup 8x16, Keskin KT1, Schmidt Modern Line 7,5x16),
    przyciemnić przednie lampy "metodą mapeta" i styka. :-)

    Ale ja chyba źle rozumiem pojęcie "tuning"...

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 3. Data: 2010-10-22 18:45:24
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie odstrasza Cię ten tjuning?
    Ja od paru ładnych lat nie kupuję niczego poza japończykami, pytam w imieniu
    kogoś innego na podstawie jego maila o ten konkretny egzemplarz, z tego co
    wiem, to on ma już kilka samochodów, a ten byłby kolejny "do zabawy";
    podejrzewam, że pyta o niego właśnie ze względu na ten tuning ;-) Jak go
    znam, to pewnie nawet da go żonie (coś tam kiedyś przebąkiwal o kupowaniu
    auta dla niej).
    A mnie się nawet podoba, choć rzeczywiście trochę zalatuje "wiejskim
    podejściem" do modyfikacji.
    Dlaetgo ponawiam pytanie o koszty eksploatacji, paliwożerność etc.

  • 4. Data: 2010-10-22 21:07:43
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Co sądzicie o takim egzemplarzu?

    Lakier kameleon generalnie sprawia wrażenie, że "auto po dzwonie i
    pomalowane sprayami jakie akurat były pod ręką"...

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 5. Data: 2010-10-22 21:25:27
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Yogi\(n\)

> [...]
    > swoje lata i pewnie trzeba bedzie zainwestować parę złotych, ale w końcu
    > nie powinien to być majątek. A jak ze spalaniem i kosztami części? Ma

    Tragedia!

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2010-10-22 21:27:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Yogi\(n\)

    > ten byłby kolejny "do
    > zabawy"; podejrzewam, że pyta o niego właśnie ze względu na ten tuning
    > ;-)

    Nie będzie się wstydził w tym pokazać?

    > Jak go znam, to pewnie nawet da go żonie (coś tam kiedyś przebąkiwal
    > o kupowaniu auta dla niej).

    A co ona mu zrobiła, że chce ją tak ukarać?

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2010-10-22 21:28:19
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-10-22 18:08, Yogi(n) pisze:
> [...]
    > swoje lata i pewnie trzeba bedzie zainwestować parę złotych, ale w końcu
    > nie powinien to być majątek. A jak ze spalaniem i kosztami części? Ma

    No chyba zartujesz! Ten "kameleon" wyglada jakby byl robiony ze szwagrem
    w stodole.

  • 8. Data: 2010-10-22 22:05:32
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-10-22 18:08, Yogi(n) wrote:

> [...]
    > swoje lata i pewnie trzeba bedzie zainwestować parę złotych, ale w końcu
    > nie powinien to być majątek. A jak ze spalaniem i kosztami części? Ma

    Wyglada jak wilgotny sen chlopcow z malej miejscowosci o szalejacej
    stopie bezrobocia.

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2010-10-22 23:21:09
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > begin Yogi\(n\)

    > Nie będzie się wstydził w tym pokazać?

    Nie wiem, może dlatego da żonie? ;-)

    > A co ona mu zrobiła, że chce ją tak ukarać?

    Moge się tylko domyslać, a że fajna z niej dupaczka, to pewnie coś fajnego
    ;-)

  • 10. Data: 2010-10-22 23:24:14
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
    > On 2010-10-22 18:08, Yogi(n) wrote:
    > Wyglada jak wilgotny sen chlopcow z malej miejscowosci o szalejacej stopie
    > bezrobocia.

    Powiedzmy, że malowanie jest... kontrowersyjne ;-)
    Ale mnie z całego auta własnie najbardziej podoba się lakier i fakt, że
    można zdjąć dach. Zmieniłbym koła i lampy z przodu, tylne mogą być. Chociaż
    swojej żonie, nawet gdyby kosztowął 1000 zł, nie kupiłbym go...

    Tylko nadal nie wypowiedział się nikt na temat spalania, obsługi, kosztów
    itd. Czy toto bardzo się różni od zwykłej astry?