  • 1. Data: 2011-08-22 09:13:58
    Temat: amarok vs. hilux
    Od: "JZ" <m...@o...pl>

    Witam serdecznie.
    Przymierzam się do wymiany swojej Rav4 na VW amaroka lub Toyote Hilux (ten nowy
    model)
    Bardzo proszę grupowiczów o opinie na temat jednego i drugiego auta.
    Amarok w wersji 4Motion HighLine
    Toyota z silnikiem 3 litrowym z automatyczną skrzynią biegów.
    Auto będzie jeździło 60% drogi asfaltowe 40% drogi utwarzone, troche błota, gór
    i lasów ;)
    Nie ma dla mnie znaczenia sama ładowność na "pace" bo w obu przypadkach jest jak
    na moje potrzeby w 110% wystarczająca.
    Bardziej chodzi o właściwości jezdne, awaryjność, możliwości w trudniejszych
    warunkach.

  • 2. Data: 2011-08-30 11:00:34
    Temat: Re: amarok vs. hilux
    Od: m...@o...pl

    Ponawiam pytanie...........
    może jednak ktoś z was ma doświadczenie z tymi samochodami ??

  • 3. Data: 2011-08-30 11:32:23
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    > Ponawiam pytanie...........
    > może jednak ktoś z was ma doświadczenie z tymi samochodami ??

    Ja mogę parę prostych odpowiedzi co do Hiluxa....
    - z tym silnikiem samochód jest super...
    - trochę delikatne zawieszenie, jak na samochód już terenowy, a trochę za
    mało komfortowe jak na szosowy...
    - spalanie na trasie daje rade..., a terenie już nie.. dużo więcej...
    - wykończenie w środku (jeździłem chwilę chyba rocznik 2004) było wręcz
    luksusowe jak na pickupa
    - plus bardzo duży - tania i łatwa modyfikacja zawieszenia i kół do jazdy w
    teren, lekki. Tanie amorki i łatwodostępne
    do podstawowego tuningu w teren.
    - dobry wytrzymały samochód - co prawda blacha lubi po paru latach
    rdzewieć....
    pozdr.
    gr

  • 4. Data: 2011-09-03 19:09:30
    Od: m...@o...pl

> [...]

    > teren, lekki. Tanie amorki i łatwodostępne

    > do podstawowego tuningu w teren.

    > - dobry wytrzymały samochód - co prawda blacha lubi po paru latach

    a warto brać ten automat ?? W tej chwili mam RAV4 z CVT i jak na razie fajnie
    jeździ i jak na benzyne to oszczędnie. W hilux-ie jest pewno ta sama co w
    LandCruser i nie CVT tylko typowy automat.

  • 5. Data: 2011-09-05 08:56:28
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

> [...]
    > jeździ i jak na benzyne to oszczędnie. W hilux-ie jest pewno ta sama co w
    > LandCruser i nie CVT tylko typowy automat.

    nie wiem jaki automat tam jest, ja miałem manuala,
    jeździłem HDJ80 z automatem i zarębiście było, ale silnik 4,2 TDI.
    W Hiluxie może nie być tak porządnego automatu jak w HDJ-cie, a trzeba
    pamiętać,
    że przy 4x4 i w przypadku lekkiej wtopy, automat dostanie w dupe...
    pozdr.