    From: "romseb" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Jakośćusług aster
    Date: Mon, 25 Jan 2010 21:19:45 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    Witam

    Chciałem się z wami podzielić wrażeniami na temat jakości usług operatora aster.

    Mam u nich internet w osiedlowej kablówce, jakość bardzo dobra, a przepustowość
    nominalna występuje w praktyce, czasem nawet więcej

    Natomiast telefon u nich, to "ręce załamać" Wziąłem to z rozpędu bo było to
    atrakcyjne cenowo jako pakiet usług

    Jak to wyglądało? Uciekający sygnał aż do całkowitego zaniku, echo (chwilę po
    wypowiedzeniu słów słyszę siebie w słuchawce, połączenie nie dochodzi do skutku,
    wiele osób się skarży, że jest sygnał nikt nie odbiera, podczas gdy ja nie mam
    sygnału połączenia przychodzącego).

    Pomyślałem sobie, że łącze działa bardzo dobrze, warto zainwestować w voip.
    Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Bardzo dobra jakość (bramka grandstream
    502,happycall), i dobra jakość przy połączeniach transkontynentalnych

    Pytanie jest takie dlaczego telefon oferowany przez aster na jego łączach jest
    tak badziewny, a voip na tych samych łączach jest super. Dodam tylko, że
    handlowiec przy podpisywaniu umowy zastrzegł, że telefon aster to nie jest
    typowy voip.

    Macie jakieś doświadczenia z aster, czy ktoś może potwierdzić, że jakość usług
    jest jaka jest.

    Pozdrawiam

    romseb