  • 1. Data: 2010-01-25 20:19:45
    Temat: Jakośćusług aster
    Od: "romseb" <r...@w...pl>

    Witam

    Chciałem się z wami podzielić wrażeniami na temat jakości usług operatora aster.

    Mam u nich internet w osiedlowej kablówce, jakość bardzo dobra, a przepustowość
    nominalna występuje w praktyce, czasem nawet więcej

    Natomiast telefon u nich, to "ręce załamać" Wziąłem to z rozpędu bo było to
    atrakcyjne cenowo jako pakiet usług

    Jak to wyglądało? Uciekający sygnał aż do całkowitego zaniku, echo (chwilę po
    wypowiedzeniu słów słyszę siebie w słuchawce, połączenie nie dochodzi do skutku,
    wiele osób się skarży, że jest sygnał nikt nie odbiera, podczas gdy ja nie mam
    sygnału połączenia przychodzącego).

    Pomyślałem sobie, że łącze działa bardzo dobrze, warto zainwestować w voip.
    Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Bardzo dobra jakość (bramka grandstream
    502,happycall), i dobra jakość przy połączeniach transkontynentalnych

    Pytanie jest takie dlaczego telefon oferowany przez aster na jego łączach jest
    tak badziewny, a voip na tych samych łączach jest super. Dodam tylko, że
    handlowiec przy podpisywaniu umowy zastrzegł, że telefon aster to nie jest
    typowy voip.

    Macie jakieś doświadczenia z aster, czy ktoś może potwierdzić, że jakość usług
    jest jaka jest.

    Pozdrawiam

    romseb

  • 2. Data: 2010-01-25 21:16:38
    Temat: Re: Jakośćusług aster
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Macie jakieś doświadczenia z aster, czy ktoś może potwierdzić, że jakość usług
    > jest jaka jest.

    Może masz modem uwalony? U mnie telefon działa od kilku lat w Asterce
    bez zarzutów, u mojego syna też. Bardzo rzadkie problemy dotyczyły tylko
    dostępu do Internetu. Zgłaszałeś ten problem na Infolinię? Parę razy ja
    i mój syn mieliśmy z nią do czynienia i ich reakcja zawsze była sensowna
    i efektywna (jeden raz nawet przyjechali coś naprawić późno wieczorem
    godzinę po zgłoszeniu).

    Piotr

  • 3. Data: 2010-01-25 23:50:37
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "romseb" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nominalna występuje w praktyce, czasem nawet więcej
    >
    > Natomiast telefon u nich, to "ręce załamać" Wziąłem to z rozpędu bo

    Na moim osiedlu jest i UPC i Aster.
    Znajomy lekarz, mieszkający rzut beretem (autentycznie, rzucę, to mu do
    okna doleci) powiedział, że posłał UPC na szczaw, bo telefon to była
    zgroza, a w Asterze telefon mu chodzi dobrze.
    Przyczółek Grochowski w Warszawie.
    Czyli, jak widać, zależy to pewnie kto i gdzie...

    --
    Pająk chwat,
    wszystkich brat!