  • 11. Data: 2011-11-19 15:07:16
    Temat: Re: Jarosław Wałęsa wyszedł ze szpitala
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-11-17 17:03, Alf/red/ pisze:

    No to dupa z niego nie motocyklista, raczej posiadał motocykl...

    Ja we wrześniu 2006 skończyłem z połamanym kręgosłupem na GSXR600, w
    szpitalu przeglądałem oferty nowych motocykli, w styczniu kupiłem nowe
    kombi, kask, buty i całą resztę majdanu, żeby była wymówka, że trzeba
    kupić resztę :)

    Co prawda ta reszta musiała poczekać i dopiero w tym roku ją dokupiłem
    (umowa z żoną i komplikacje życiowe), ale na swoją obronę mogę
    powiedzieć, że regularnie brałem na testy sprzęty od dealerów :)

    Generalnie to nigdy nie miałem wątpliwości, że prędzej czy później będę
    znowu jeździł...

    --
    _______
    Songoku

  • 12. Data: 2011-11-21 15:59:18
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Songoku" <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ja8gn4$p05$1@inews.gazeta.pl... W dniu 2011-11-17 17:03, Alf/red/
    pisze:
    > Ja we wrześniu 2006 skończyłem z połamanym kręgosłupem na GSXR600, w
    > szpitalu przeglądałem oferty nowych motocykli

    Z tym kręgosłupem to se pewnie zakupiłeś trójkołowca?
    http://www.mobilex.pl/classic.php

    --
    Grzybol

  • 13. Data: 2011-11-24 14:03:02
    Temat: Jarosław Wałęsa wyszedł ze szpitala
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu piątek, 18 listopada 2011, 01:51:28 UTC+1 użytkownik Punge napisał:

    > Ja wsiadłem na rower (przejechałem 4m) jak tylko fizycznie mi się
    > udało, około 2 mc, po tym jak się wpierdoliłem rowerem pod tira, na
    > jebanym skrzyżowaniu, przy którym przed północą światła gasną i
    > zmienia się pierwszeństwo ruchu.
    >
    > Tydzień nieprzytomny. Połamane żebra, brak płata płuca, brak
    > śledziony, prawie ręki, itd...

    Ja się przewróciłem paręnaście razy jak byłem bobasem, ale kozak ze mnie, spojrzałem
    strachu w twarz i chodzę na nogach aż po dziś.

    > Ale nie wiem, jak to się ma do zamiłowań. W każdym razie każdy
    > europoseł to jak dla mnie europajac.

    wybitne stwierdzenie, opatentuj je!