  • 1. Data: 2011-11-17 20:13:01
    Temat: Ojciec Mateusz
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    Tu pierdu pierdu a w TV Ojciec Mateusz imidz nam psuje

    Tytus

  • 2. Data: 2011-11-17 20:17:59
    Temat: Re: Ojciec Mateusz
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Tytus z domQ pisze:

    > Tu pierdu pierdu a w TV Ojciec Mateusz imidz nam psuje

    Widzialem. Podobały mi się nazwy:
    SHO
    S..my
    YA HA
    P BIKER

    Jest tu ktoś z Sandomierza?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2011-11-17 20:19:36
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-17 21:13, Tytus z domQ pisze:
    > Siemka
    > Tu pierdu pierdu a w TV Ojciec Mateusz imidz nam psuje

    staruszkom przejść pomaga?Mogłeś trochę streścić,cały odcinek to zbyt
    duzy hardkor

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2011-11-17 20:29:51
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Monster pisze:

    > staruszkom przejść pomaga?Mogłeś trochę streścić,cały odcinek to zbyt
    > duzy hardkor

    Nielegalne wyścigi motocyklowe. Ktoś miał wypadek, ktoś inny zginął bo
    mu się wał zatarł. A ojciec Mateusz też na motocyklu jeździ.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2011-11-17 20:33:02
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Monster"
    staruszkom przejść pomaga?Mogłeś trochę streścić,cały odcinek to zbyt
    duzy hardkor

    Co Ty??? zapierdziela na moto az milo - dwoch dafcow co sie umowilo na
    motocyklowy pojedynek na smierc i zycie dogonil, pouczyl i pozabieral
    kluczyki...
    zeby nie zmadrzeli od razu to by spral po dupach...
    NO

    Tytus

  • 6. Data: 2011-11-17 20:36:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-17, Tytus z domQ <t...@g...pl> wrote:
    > Siemka
    > Tu pierdu pierdu a w TV Ojciec Mateusz imidz nam psuje

    Ja pierdole, precle ogladaja Ojca Mateusza... To jest imidz???
    A pozniej placz, ze z precli sie smieja...

    Ja przelaczajac miedzy programami widzialem chyba ten pojedynek, jeden
    wyglebil - ktos wie co tam sie stalo?? Wygladalo strasznie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2011-11-17 21:02:19
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-17 21:29, Piotr Rezmer pisze:

    > Nielegalne wyścigi motocyklowe. Ktoś miał wypadek, ktoś inny zginął bo
    > mu się wał zatarł. A ojciec Mateusz też na motocyklu jeździ.

    Normalnie fsstrząsające,straszna ta tv,najpierw jakieś zabójcze
    kartony,teraz śmiercionośne wały..
    Normalnie jak w Ameryce,jak jedzie na filmie motocykl to musi się wy..
    bo to przecież niebezpieczne jest.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 8. Data: 2011-11-17 21:04:33
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-17 21:36, AZ pisze:

> [...]
    >
    > Ja przelaczajac miedzy programami widzialem chyba ten pojedynek, jeden
    > wyglebil - ktos wie co tam sie stalo?? Wygladalo strasznie.

    Dobra,dobra lepiej się nie przyznawaj pomiędzy jakimi serialami
    pstrykałeś:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2011-11-18 06:44:52
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    AZ pisze:

    > Ja pierdole, precle ogladaja Ojca Mateusza... To jest imidz???
    > A pozniej placz, ze z precli sie smieja...

    Powiedzmy sobie szczerze, image motocyklisty gangstera przestał istnieć
    jakieś 10 lat temu. W międzyczasie, zaczęli nimi jeździć aktorzy,
    bogacze, księża, dr House, aż w końcu, nawet pozytywni bohaterowie
    polskich seriali.
    Nie jestem preclem, w zasadzie nie znam nikogo osobiście na tej grupie,
    ale podejrzewam, że większość osób tu piszących nie gwałci, nie rabuje,
    nie gwałci.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 10. Data: 2011-11-18 07:11:07
    Od: ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl>

    W dniu 2011-11-18 07:44, Piotr Rezmer pisze:
    > Nie jestem preclem, w zasadzie nie znam nikogo osobiście na tej
    > grupie, ale podejrzewam, że większość osób tu piszących nie
    > gwałci, nie rabuje, nie gwałci.

    Nawet Grzybol? Popsułeś mi światopogląd, nienawidzę Cię :)

    Pozdrawiam
    ursyn.