  • 1. Data: 2010-07-18 21:38:30
    Temat: lakierować czy nie
    Od: "Ra" <t...@p...onet.pl>

    mam na krawędzi klapy na dł paru cm zdarty lakier do blachy i są drobne też
    uszkodzenia na zewn częsci. Prawdopodobnie klapa po otwarciu opierała się o coś
    - to hatchback
    Auto ma rok i jeśli lakierować to pewnie najlepiej teraz, zresztą aso
    powiedziało że zaprawkę będzie widać i że lakierować trzeba będzie całą klapę,
    padło też słowo cieniowanie. W drugim aso powiedzieli że tylko dół będzie
    lakierowany kolorem, góra bezbarwnym
    Pytanie: czy lakierować czy są może jakieś inne sposoby zabezpieczenia blach ?
    Jakoś mam awersję do lakierowania, boję się że będzie potem widać inny odzień a
    tylna klapa po rozebraniu i złożeniu już nie będzie taka sama i coś zawsze
    będzie źle
    Ma ktoś doświadczenia ww tematem i przy okazji z firmą abcar ?

  • 2. Data: 2010-07-18 22:37:43
    Temat: Re: lakierować czy nie
    Od: "Marlboro" <n...@n...com>

> [...]
    > będzie źle
    > Ma ktoś doświadczenia ww tematem i przy okazji z firmą abcar ?

    Jaki kolor auta?

  • 3. Data: 2010-07-19 09:29:49
    Od: "Ra" <t...@p...onet.pl>

    > Jaki kolor auta?

    czerwony

  • 4. Data: 2010-07-19 12:27:45
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Ra"

    > czerwony

    Ni cholery nie potrafię zrozumieć po co on o ten kolor pytał :) ale
    jeśli masz zdarte do "gołej" blachy, to pomaluj to czym prędzej zanim
    korozja rozgości się na dobre - sposób malowania właściwie nie ma tu nic
    do rzeczy - jeśli potrafią pomalować tylko wycinek i nie będzie widać
    odcięcia to nie warto malować całej klapy, gdyby jednak przyszło malować
    całą, to nic się nie przejmuj, bo bez problemu idzie ją złozyć z
    powrotem tak jak wyszła z fabryki a nawet lepiej - trzeba tylko kupić
    nowe zaczepy przeważnie plastiki, co jest niewielkim wydatkiem