  • 11. Data: 2013-12-02 14:40:46
    Temat: Re: Jazda o tej porze roku
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.12.2013 12:10, Zakonspirowany pisze:

    > I tu tkwi szkopuł - jeśli mam poświęcać pół godziny szykowania (ubranie,
    > a później jego zmiana na cywilne), by w jedną stronę przejechać kilka
    > kilometrów, to z doby ubywa cała godzina.

    Och, jasne - ale jeśli latasz z jakimiś sprawami po mieście (np. latasz
    od urzędu do urzędu z jakąś cholerną biurokracją i wszędzie ciśnie czas)
    to skórka może być warta wyprawki.

    > No otóż to, że w zimie na odcinku ze słońcem możesz mieć czarne i suche,
    > a kawałek dalej przymarznięty fragment. Nie ma szans przewidzieć i

    Wystarczy, że przez dłuższy czas jest mróz bez opadów i jest OK.

    > trzeba się nastawić, że czarne jest białe, a mokre zamarznięte, jednak
    > jazda w takim trybie do przyjemności nie należy.

    Fakt. Ale jak masz do wyboru pchać się do takiej np. Warszawy w
    godzinach szczytu samochodem lub skuterem, to w sumie to kwestia gustu,
    co mniej przyjemne ;)