  • 11. Data: 2019-01-04 16:38:45
    Temat: Re: Jeden numer w dwóch sieciach
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-01-04 o 15:46, Akarm pisze:

    > Na razie dzwonię z sieci Rebtel, tak jest w informacjach na ekranie.

    I już nie mogę dzwonić z karty Rebtel.
    Czyli krótko trwało coś nietypowego. ;)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 12. Data: 2019-01-04 22:41:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Akarm" 5c2f479d$0$487$6...@n...neostrada.pl

    > Jest bo Rebtel twierdzi, że od 3 stycznia już skończył działalność.

    Mam tam nadal ;) 227 MB netu -- tak głosi aplikacja mobilna.

    > Ciekawi mnie, kiedy Rebtel naprawdę zakończy działalność?

    W Polsce czy w ogóle?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 13. Data: 2019-01-05 14:21:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 4 Jan 2019 15:46:06 +0100, Akarm napisał(a):

    > W tym akurat przypadku oznacza to ten sam numer. Dzwonię ze swojego
    > numeru na swój numer.

    No bo jakim mialby oznaczac ? Zna tylko ten jeden :-)

    > Ciekawe! :)
    > Na razie dzwonię z sieci Rebtel, tak jest w informacjach na ekranie.

    Daj znac jak sie sprawa skonczy :-)

    Ciekawe jak sie umowili ... moze na jakis ryczalt, ktory ciagle trwa
    :-)

    > Nie wiem, jak ro się odbywa, a2mobile wszystko załatwiał w moim imieniu.
    > Chyba Rebtel nie za bardzo może ingerować w numery będące w innej sieci?

    Teoretycznie wcale, ale wiesz jak to w tych komputerach.
    Ktos nie przewidzial, albo ktos zapomnial zaprogramowac, albo mialo
    byc w drugim etapie ... a teraz zadziala automatycznie.

    Rebtel powinien wiedziec ktore numery sie od niego wyniosly, i sie
    dalej nimi nie zajmowac, ale jak widac i z tym ma klopoty :-)

    J.