  • 1. Data: 2018-03-08 13:38:16
    Temat: Jedno konto na 2 urzędzeniach
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tymczasowo chcę mieć jedno konto na 2 urządzeniach.

    Jakie są zagrożenia?
    Historia z youtube będzie na obu - tyle wiem.
    Gmaila z jednego usunę.

    Jak będą działały apki z GP? Nie pousuwają się z dwóch urządzeń, gdy usunę apkę
    tylko z jednego?

    Jedno jeszcze nie zrootowane, więc przez jakiś czas będą działały równolegle.

  • 2. Data: 2018-03-08 14:54:38
    Temat: Re: Jedno konto na 2 urzędzeniach
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 08.03.2018 o 12:38, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > tylko z jednego?
    >
    > Jedno jeszcze nie zrootowane, więc przez jakiś czas będą działały równolegle.

    jak potrzebowałem skorzystać z płatnej apki na telefonie żony to na
    chwilę uruchamiałem swoje konto jako dodatkowe, instalowałem apkę i
    usuwałem konto. Niedogodności z tym związanych nie było.

    Łukasz

  • 3. Data: 2018-03-08 21:42:28
    Od: Adam <a...@s...poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-03-08 o 14:54, ddddddddddddd pisze:

    > jak potrzebowałem skorzystać z płatnej apki na telefonie żony to na
    > chwilę uruchamiałem swoje konto jako dodatkowe, instalowałem apkę i
    > usuwałem konto. Niedogodności z tym związanych nie było.

    Ja mam kilka telefonów na jednym koncie.
    Jak wchodzę na "sklep" i wybieram apkę do instalacji, to z listy
    rozwijanej wybieram telefon, na którym ma się zainstalować.
    Zdarza się, że któryś z telefonów jest wyszarzony, gdyż nie spełnia
    wymagań apki.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam