  • 1. Data: 2018-03-08 19:34:18
    Temat: czyj starter daje możliwość telefonowania przez rok?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam

    potrzebuje (dużo) starterów do pewnych urządzeń sterowanych przez gsm.
    bardzo rzadko, ale jednak, urządzenie musi "oddzwonić". W zasadzie
    chciałem użyć do tego virgina i freemium, ale okazuje się że ten starter
    (kupiony na mieście) kosztuje 5zł za starer i obowiązkowo 5zł za
    doładowanie - żeby freemium zadziałał. nie piszcie mi ze skąpy jestem,
    bo ja to dla kogoś montuje i naprawdę byłoby niemiło gdybym powiedział
    ale jeszcze po piąteczce za sztukę dorzuć. sprawa honoru. czy możecie mi
    powiedzieć jaki starter będzie działał przez rok (rozmowy wychodzące)
    bez doładowania?

    ToMasz

  • 2. Data: 2018-03-08 19:50:37
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 2018-03-08 19:34, ToMasz pisze:

    > możecie mi powiedzieć jaki starter będzie działał przez rok (rozmowy wychodzące)
    > bez doładowania?

    Orange One - jeden SMS z hasłem "Start" na nr 8002 co 365 dni.
    Pod warunkiem, że będziesz używał dużych liter po kropce.

  • 3. Data: 2018-03-09 21:08:56
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 08.03.2018 o 19:50, collie pisze:
    > Pod warunkiem, że będziesz używał dużych liter po kropce.

    I jeszcze takim, że wszystkie zarejestruje. Co przy ilości, cytuję,
    dużo, może być kosztem większym niż te pięć złociszy od sztuki.

    --
    Alf/red/

  • 4. Data: 2018-04-05 05:09:06
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "ToMasz" napisał:

    > powiedzieć jaki starter będzie działał przez rok (rozmowy wychodzące) bez
    > doładowania?

    wRodzinie będzie działał 2 lata.

    Pzdr

  • 5. Data: 2018-04-10 23:39:37
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Alf/red/ wrote:
    > I jeszcze takim, że wszystkie zarejestruje. Co przy ilości, cytuję,
    > dużo, może być kosztem większym niż te pięć złociszy od sztuki.
    Czyli odpada, bo... operatorzy limitują czasem możliwość rejestracji.
    orange chyba 15 miał?

    Jakub