  • 1. Data: 2009-01-12 09:11:45
    Temat: Jest jakas grupa fotograficzna w trojmiescie?
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.stronie>

    Poszukuje fotografujacych z tej okolicy.

    Waldek

    z Katowic.

    www.waldek.sewera.pl

  • 2. Data: 2009-01-12 09:18:17
    Temat: Re: Jest jakas grupa fotograficzna w trojmiescie?
    Od: George <j...@N...plieth.com>

    Waldemarrr pisze:
    > Poszukuje fotografujacych z tej okolicy.
    a) GTF http://www.gtf.org.pl
    b) TGF http://www.tgf.pl
    c) ja, niezrzeszony ;-)
    Pozdrawiam,
    Jurek PL.

    --
    http://plieth.com

  • 3. Data: 2009-01-12 13:48:41
    Od: Tomasz 'Raagoon' Wozniak <-...@-...-KROPKA.com>

    George pisze:
    > a) GTF http://www.gtf.org.pl
    > b) TGF http://www.tgf.pl
    > c) ja, niezrzeszony ;-)
    > Pozdrawiam,
    > Jurek PL.

    Mniej lub więcej takich osób jest.
    była tez kiedyś "cyfrowa pukawka"

    d) http://cyfrowa.pukawka.pl/

    Może zapytaj na pl.rec.trojmiasto ?

    e) ja, fotograf amator uczący się ciągle techniki a temacie "wiem że nic
    nie potrafię" ;)

    T.

  • 4. Data: 2009-01-12 20:58:55
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gkf20m$sqk$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    Waldemarrr nabazgrał:
    > Poszukuje fotografujacych z tej okolicy.

    Ludu jest sporo, zrzeszeń też kilka. Może napiszesz o co chodzi?

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 5. Data: 2009-01-13 08:00:06
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.stronie>

    > Ludu jest sporo, zrzeszeń też kilka. Może napiszesz o co chodzi?

    Dzieki wszystkim za podpowiedzi, wlasnie o te adresy i kontakty mi
    chodzilo. Pytalem bo szukam ludzi do wspolnej organizacji plenerow.
    Cos w rodzaju: my na poludniu pokazujemy co jest ciekawego na poludniu,
    wy na polnocy rewanzujecie sie tym samym u siebie, a przy okazji
    mozliwosc poznania nowych ludzi i wymiany doswiadczen.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl