  • 1. Data: 2009-01-11 19:56:22
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/02 - fotoplenery.eu
    Od: " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam !

    Znowu przesuwamy licznik zdjec tygodnia o jedno oczko do gory

    W zeszlym tygodniu moglismy ogladac seryjke Gianga (warto zobaczyc)
    i wpadl na chwile Janko z takim oto zdjeciem

    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/01/2.htm

    Widac, ze nawet jesli nie pada jego ulubiony deszcz, to zawsze znajdzie sie
    jakis inny sposob na uatrakcyjnienie faktury i struktury ;)
    zdjecia.

    Ja na ten tydzien niesmialo proponuje

    http://plfoto.com/1741923/zdjecie.html

    i smialo zapraszam do pokazywania swoich zdjec

    Jak zwykle przypominam, ze watek ten jest archiwizowany na stronie
    wymienionej w tytule - dlatego, pokazujac tu zdjecie, zgadzamy sie
    na umieszczenie go na tej stronie. I rowniez jak zwykle zachecam
    do samodzielnego umieszczania pokazywanych zdjec na tej stronie.

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-01-11 20:02:22
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/02 - fotoplenery.eu
    Od: j...@a...at

    On 11 Jan., 20:56, " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Witam !
    >
    > Znowu przesuwamy licznik zdjec tygodnia o jedno oczko do gory

    mnie sie zrobil w tym tygodniu banalny widoczek ,

    http://onephoto.net/?id=561825#561825

  • 3. Data: 2009-01-11 20:27:17
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 11 Jan 2009 19:56:22 +0000 (UTC), tomek napisał(a):

    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/01/2.htm

    Lubię fotki tego gościa.
    pzdr
    Piotr

  • 4. Data: 2009-01-12 04:32:46
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Sun, 11 Jan 2009 19:56:22 +0000 (UTC), tomek napisał(a):

    > Jak zwykle przypominam,

    Przepraszam, ze nie moglem udostepnic kategorii na czas. Oto link do zdjec
    tygodnia, tydzien 2, 2009:

    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/2-gi-t
    ydzien-2009/

    Serdecznie zapraszam do ogladania.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 5. Data: 2009-01-12 09:18:47
    Od: Arek Szeląg <s...@g...com>

    Kilka zdjęć Łosia :-)

    http://www.arek-szelag.pl/?p=67

  • 6. Data: 2009-01-12 09:40:35
    Od: kaczor <r...@k...net.pl>

    On 11 Sty, 21:02, j...@a...at wrote:

    > mnie sie zrobil  w tym tygodniu banalny widoczek ,
    >
    > http://onephoto.net/?id=561825#561825

    Może i banalny ale bardzo przyjemny :-)

  • 7. Data: 2009-01-12 09:43:42
    Od: kaczor <r...@k...net.pl>

    On 12 Sty, 05:32, Nguyen Bang Giang
    <n...@y...com> wrote:

    > Przepraszam, ze nie moglem udostepnic kategorii na czas. Oto link do zdjec
> [...]

    Po mleko sobie poszedłem i przy okazji
    http://www.komax.net.pl/galeria/5.html

    Pozdrawiam Roland

  • 8. Data: 2009-01-12 10:41:10
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Uzytkownik <j...@a...at> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...
    > mnie sie zrobil w tym tygodniu banalny widoczek ,

    Banalny to masz tutaj : http://abpc.com.pl/s08/imagepages/image14.html
    :)

    abpc

  • 9. Data: 2009-01-12 11:14:44
    Od: j...@a...at

    On 12 Jan., 11:41, "abpc" <o...@a...com.pl> wrote:
    > Uzytkownik <j...@a...at> napisal w
> [...]

    masle , ze bylaby to oryginalna sceneria do zrobienia aktu ;-)

  • 10. Data: 2009-01-12 21:37:43
    Od: "Marcin Delektowski" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Arek Szeląg" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    > Kilka zdjęć Łosia :-)
    >
    > http://www.arek-szelag.pl/?p=67

    Nie sposób się nie uśmiechnąć. Sympatyczny pomysł. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin Delektowski