  • 1. Data: 2009-01-12 09:19:04
    Temat: Elements 7 - gdzie najtaniej?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Niestety kończy mi się trial PSE i pora kupić pełną wersję żeby nie stracić
    dostępu do ACR-a. Na allegro są PSE7 po 315 zł, ale trochę nie uśmiecha mi się
    dopłacanie za pudełko i książeczkę, skoro potrzebuję tak naprawdę tylko sam
    serial. Czy można gdzieś w sieci kupić ten program taniej?

  • 2. Data: 2009-01-12 09:35:39
    Temat: Re: Elements 7 - gdzie najtaniej?
    Od: smogg <s...@N...pl>

    homo sapiens o pseudonimie "Mateusz Ludwin" naskrobał/a:

> [...]
    > uśmiecha mi się dopłacanie za pudełko i książeczkę, skoro potrzebuję tak
    > naprawdę tylko sam serial. Czy można gdzieś w sieci kupić ten program

    http://cgi.ebay.com.au/ADOBE-Photoshop-Elements-7-0-
    EDU-Retail-Full-Box-WIN_W0QQitemZ330300012610QQcmdZV
    iewItemQQptZAU_software?hash=item330300012610&_trksi
    d=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2%7C65%3A2%7C39%3A1%7C
    240%3A1318
    zapytaj ile wysyłka do PL

    --
    Pozdrawiam,
    smogg

  • 3. Data: 2009-01-12 09:43:40
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    smogg wrote:
> [...]
    iewItemQQptZAU_software?hash=item330300012610&_trksi
    d=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2%7C65%3A2%7C39%3A1%7C

    Wyszłoby 260 zł przy założeniu, że nie ovatują, w dodatku trzeba czekać... A w
    tej cenie, ale do ściągnięcia?

  • 4. Data: 2009-01-12 10:08:30
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Elements z ACR? To jest razem?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 5. Data: 2009-01-12 10:09:11
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Habeck Colibretto wrote:

    > Elements z ACR? To jest razem?

    Jest razem, tzn. ACR działa z Elements. Taniej chyba nie da się korzystać z ACR.

  • 6. Data: 2009-01-12 10:24:49
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Mateusz Ludwin wrote:
> [...]
    > uśmiecha mi się dopłacanie za pudełko i książeczkę, skoro potrzebuję tak
    > naprawdę tylko sam serial. Czy można gdzieś w sieci kupić ten program

    A czy 6.0 jest jakoś znacząco gorszy od siódemki? Nie bardzo mam ochotę
    odinstalowywać 7.0 zeby go przetestować, bo mam tam już cała bazę...

    Czy ACR w 7.0 będzie dłużej supportowany przez Adobe?

  • 7. Data: 2009-01-12 10:32:28
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 12.01.2009, o godzinie 11.09.11, na pl.rec.foto.cyfrowa, Mateusz
    Ludwin napisał(a):

    > Jest razem, tzn. ACR działa z Elements. Taniej chyba nie da się korzystać z ACR.

    Kurcze! Bomba! W PSE ZTCP to ACR nie ma. Jak to się dodaje?
    I czy nowy - piąty - ACR z tym działa?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 8. Data: 2009-01-12 10:38:26
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 12.01.2009, o godzinie 11.32.28, na pl.rec.foto.cyfrowa, Habeck
    Colibretto napisał(a):

    > Kurcze! Bomba! W PSE ZTCP to ACR nie ma. Jak to się dodaje?
    > I czy nowy - piąty - ACR z tym działa?

    Dobra... znalazłem, że działa. To pełny nowy ACR - z bajerami, obszarami
    itd? Całe to dodatkowe g... z Lightrooma, czy PS to w domu mi
    niepotrzebne.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 9. Data: 2009-01-12 10:42:47
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Habeck Colibretto wrote:

    > Dobra... znalazłem, że działa. To pełny nowy ACR - z bajerami, obszarami
    > itd? Całe to dodatkowe g... z Lightrooma, czy PS to w domu mi
    > niepotrzebne.

    Ja miałem z defaultu ACR-a w PSE7, ale nie pamiętam jaka wersja - chyba 4.6.
    Włącza się jak wczytasz rawa. Potem doinstalowałem najnowszy update - kopiuje
    się tylko pliczek z pluginem i doinstalowuje profile kolorów - i teraz mam 5.2

    To jest ACR bez bajerów, nie ma tam żadnych obszarów. Tylko suwaczki.

  • 10. Data: 2009-01-12 10:47:45
    Od: ps <p...@g...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    (..)

    > A czy 6.0 jest jakoś znacząco gorszy od siódemki? Nie bardzo mam ochotę
    > odinstalowywać 7.0 zeby go przetestować, bo mam tam już cała bazę...

    Nie jest znacząco gorszy, przeglądałem oba (by zmienić Gimpa na 'coś'),
    i siódemka ma kilka dodatków ekstra, ale wielkich różnic nie ma. Na
    fotografuj.pl piszą
    (http://www.fotografuj.pl/News/Adobe_Photoshop_Eleme
    nts_7/id/2201) :
    "
    Lista nowych elemenów zaimplementowanych w nowym "elementsie" obejmuje
    kilka bardzo ciekawych funkcji umożliwiających złożoną edycję zdjęcia
    prostymi gestami myszy. Najciekawsze z nich to:
    * Łatwe usuwanie turystów, samochodów i innych niepotrzebnych ruchomych
    elementów ze zdjęć.
    * Zaznaczanie i stosowanie efektów specjalnych jednym pociągnięciem
    pędzla.
    * Szybkie stosowanie zabiegów upiększających zdjęcia, takich jak
    wybielanie zębów i zwiększanie intensywności błękitu nieba.
    * Zmiękczanie powierzchni z zachowaniem ostrości krawędzi i
    szczegółów przy użyciu filtru przydatnego szczególnie w przypadku zdjęć
    portretowych.
    * Błyskawiczne znajdowanie zdjęć przy użyciu nowego pola tekstowego
    wyszukiwania.
    * Prezentowanie zdjęć przy użyciu nowych szablonów Albumów online
    takich, jak: Podróże po świecie i Kronika filmowa.
    "

    > Czy ACR w 7.0 będzie dłużej supportowany przez Adobe?

    Tak.