  • 21. Data: 2010-10-15 02:35:47
    Temat: Re: Jestem wielki pirat
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Złamałeś przepisy, przyłapali Cię więc o co płaczesz ? Gdyby dowalili
    > Ci te 400/8 za nic to rozumiem żal wylewany na forum a tak pozujesz na
    > mazgaja..
    >
    > Maniek
    Płacze bo nie o 400 idzie tylko o 8. Kasa bije tylko w biednych. Ale punkty we
    wszystkich.

  • 22. Data: 2010-10-15 02:50:10
    Temat: Nie pirat tylko patriota.
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > "Wiocha" dosĹ&#65533;ownie 6 rozrzuconych chaĹ&#65533;up, wyjĹ&#65533;cia na
    podwĂłrze a nie na
    > drogÄ&#65533;, droga prosta i dĹ&#65533;uga, Ĺźywej du(p)(sz)y, poboczem przejdzie
    ktoĹ&#65533;
    > raz na godzinÄ&#65533;, albo i nie. Zielony chorÄ&#65533;Ĺźak Ĺ&#65533;apie (mnie?
    - powiedziaĹ&#65533;,
    > Ĺźe to ja) laserem na 95 km/godz, 400 zĹ&#65533;/8 punktĂłw. SamochĂłd schowany na
    > podwĂłrku, chorÄ&#65533;Ĺźak filuje zza krzakĂłw. ChciaĹ&#65533;bym na forum
    podziÄ&#65533;kowaÄ&#65533;
    > chorÄ&#65533;Ĺźakowi, Ĺźe tak troszczy siÄ&#65533; o bezpieczeĹ&#65533;stwo moje
    oraz
    > nieistniejÄ&#65533;cych pieszych i pogratulowaÄ&#65533; idealnego maskowania.
    ArmiÄ&#65533; mamy
    > doskonale przygotowanÄ&#65533; do chowania siÄ&#65533; w krzakach. Moim
    ideaĹ&#65533;em jest
    > Locomotive Act. ProponujÄ&#65533; teĹź ucinanie piĹ&#65533;kÄ&#65533; do metalu
    poĹ&#65533;owy cylindrĂłw
    > i wszyscy bÄ&#65533;dÄ&#65533; jeĹşdzili wolniej. JuĹź teraz widzÄ&#65533; wiele
    znakĂłw
    > ograniczajÄ&#65533;cych prÄ&#65533;dkoĹ&#65533;Ä&#65533; do 30 km/godz.
    DwĂłjeczkÄ&#65533; Panowie, dwĂłjeczkÄ&#65533;.

    > Bez powaĹźania dla chorÄ&#65533;Ĺźaka
    > MJ
    Ja aspołeczny typ jestem i bym zwolnił. A Ty rozumiesz potrzeby kraju i
    polityków. Wiesz że budżet w potrzebie bo wojna kosztuje, bo samoloty i super
    bryki dla wybrańców narodu trzeba kupić. Na co dzień zabiegany jesteś i w życiu
    byś 5 groszy na to nie dał. Nie żebyś nie chciał. Z braku czasu. To stawiają dla
    patriotów przenośne skarbonki. I cegiełki rozdają z opcją uiszczenia w przeciągu
    siedmiu dni. Żebyś dupska z domu nie musiał ruszać to przez Internet możesz dar
    wpłacić. Oni dobrzy dla takich jak Ty są. Żebyś za dużo nie wpłacił i nie
    zubożył się nadto, to do każdej wpłaty przypisane są punkty za patriotyzm.
    Uzbierasz 24 i przez rok możesz odpocząć od samochodu. Oszczędności na paliwie
    zrobisz. To dobry system. Ludzkie pany go zrobili a Ty sie złościsz.

  • 23. Data: 2010-10-15 08:31:54
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    > Ja tam widzę, że on dziękuje a nie pluje ;)
    >
    > Ja dziękuję SM BOBOLICE za fotkę, którą przekazał mi pracodawca ;)

    Bobolice, Człuchów, Biały Bór to jest prawdziwe zagłębie FR. Poznaniacy
    i Warszawiacy jeżdżą tędy nad morze. Prawdziwe eldorado. Oczywiście
    również pozdrawiam kutasów z SM.

    > Przekroczyłem o 1 w nocy w zabudowanym parunastoma domami, na wylocie
    > dozwoloną prędkość o 14 km/h :)
    >
    > BANDYTÓW KARAĆ TRZA, to też dziękuję SM BOBOLICE za czujność !

    No ba.

    A.

  • 24. Data: 2010-10-15 12:00:48
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Tata" <k...@k...net.pl> wrote in message

    > Nie "płaczę" z powodu kary, tylko "płaczę" z powodu chamskiego
    > zastosowania prawa. W odległości 2 km od miejsca zdarzenia jest duża wieś,
    > ale tam nie stanęli. Niedaleko wcześniej jest też duża wieś, ale tam nie
    > stanęli. W tych miejscowościach, ze sklepami, knajpą, szkołą, kościołem,
    > jechałem jak Temida nakazała. W miejscu ukarania, przy drodze są dosłownie
    > 4 gospodarstwa z zagrodami, kilka jest przy bocznej drodze.

    Widzisz - we wioskach nie staja, bo tam wszyscy przepisowo jezdza i nie
    trzeba kierowcow uczyc. Staneli tam, gdzie burek wypadnie na droge i taki
    przekraczajacy o 14km/h skonczy w rowie.

    Logiczne.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 25. Data: 2010-10-17 12:33:17
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Czytałeś jełopie o tej dziewczynie, co ją dopiero co podobny do Ciebie debil zabił na
    poboczu 60 metrów od furtki na gospodarstwo??

    -----

  • 26. Data: 2010-10-24 14:01:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 18:35:42 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

> [...]
    > wylocie dozwoloną prędkość o 14 km/h :)
    >
    > BANDYTÓW KARAĆ TRZA, to też dziękuję SM BOBOLICE za czujność !

    Ale co, nie mów, że to Ty prowadziłeś :D

    --
    ___________ (R)

  • 27. Data: 2010-10-24 14:02:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 15 Oct 2010 08:31:54 +0200, Arek (G) napisał(a):

    > Bobolice, Człuchów, Biały Bór to jest prawdziwe zagłębie FR. Poznaniacy
    > i Warszawiacy jeżdżą tędy nad morze. Prawdziwe eldorado. Oczywiście
    > również pozdrawiam kutasów z SM.

    Eldorado? Toż tego można w ogóle nei płacić. Nawet pierwsze wezwanei ma
    takiego babola prawnego, że mozna je olać.

    --