  • 1. Data: 2012-07-15 13:16:34
    Temat: Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy
    Od: breyas325 <krystiano1001@_NOSPAM_op.pl>

    Witam, mam problem. Ostatnio wypatrzyłem sobie na allegro Peugeota jet
    forca. Tylko jest taki problem ponieważ ten peugeocik ma kopnik i licznik
    cyfrowy. I nie wiem czy istnieje wersja gaźnikowa z cyfrowym licznikiem.
    Chodzi dokładnie o tego http://otomoto.pl/peugeot-jet-force-M3276055.html

    Jeśli miał by ktoś jakieś oferty ( do 3500zł)tego konkretnie modelu ( Na
    gaźniku) to proszę o wysłanie .

    Z góry dzięki i pozdrawiam :))

  • 2. Data: 2012-07-15 14:52:53
    Temat: Re: Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-15 13:16, breyas325 pisze:
> [...]
    > http://otomoto.pl/peugeot-jet-force-M3276055.html
    > Jeśli miał by ktoś jakieś oferty ( do 3500zł)tego konkretnie modelu ( Na

    http://bit.ly/NaaXem

    Z dołu nie ma za co, pozdrawiam również i życzę bezawaryjnej jazdy tym
    modelem peugeota, hehe. ;>

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 3. Data: 2012-07-15 15:56:56
    Od: breyas325 <krystiano1001@_NOSPAM_op.pl>

    $heikh el $hah napisal

    Na

    > http://bit.ly/NaaXem

    > Z dołu nie ma za co, pozdrawiam również i życzę bezawaryjnej jazdy tym
    > modelem peugeota, hehe. ;>

    No właśnie chyba nie do końca zrozumiałeś o Co mi chodzi.. Wiem że jest C
    - Tech i TSDI ale C tech ma analogowy zegar i Kopnik a TSDI Ma cyfrowy
    zegar i nie ma kopnika. A ten który ja znalazłem ma kopnik i cyfrowe
    zegary. I stąd moje pytanie jaka to wersja ?

  • 4. Data: 2012-07-15 17:03:38
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-15 15:56, breyas325 pisze:
> [...]
    > zegar i nie ma kopnika. A ten który ja znalazłem ma kopnik i cyfrowe
    > zegary. I stąd moje pytanie jaka to wersja ?

    Jest to wersja limitowana, złożona z dwóch powypadkowych JetForców prze
    wujka Citroena w drewnianej budzie w centrum Pcimia Dolnego.

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 5. Data: 2012-07-15 18:56:33
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-15 17:03, $heikh el $hah pisze:

    > Jest to wersja limitowana, złożona z dwóch powypadkowych JetForców prze
    > wujka Citroena w drewnianej budzie w centrum Pcimia Dolnego.

    Dobra. Też kiedyś byłem w twoim wieku, choć nie miałem takiego problemu.
    Chcesz dobrej rady? Odpuść sobie tego JetForca. I w ogóle Peugeoty
    (Vivacity jest ok, ale stylistycznie do bani/dla pani).

    Chcesz coś z wysokim tunelem, żeby nie przypominało sedesu z silnikiem i
    kołami? Jeśli tak, to weź Gilerę Runner. Jeżeli nie, to Aprilię SR
    DiTech (dobre osiągi, niskie spalanie, fajna stylistyka), albo starego,
    sprawdzonego Aeroxa. Ja mam Malaguti F15, ale gdybym mógł zamienić na
    Runnera w dobrym stanie, to ani chwili bym się nie wahał.

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 6. Data: 2012-07-16 23:02:33
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-07-15 13:16, breyas325 pisze:
    > Witam, mam problem. Ostatnio wypatrzyłem sobie na allegro Peugeota jet
    > forca.

    Więc pisz na skutery.net, to jest grupa dyskusyjna dotycząca MOTOCYKLI.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2012-07-16 23:24:04
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-16 23:02, Magic pisze:

    > Więc pisz na skutery.net, to jest grupa dyskusyjna dotycząca MOTOCYKLI.

    Odblokowany Peugeot JetForce JEST MOTOCYKLEM, więc ukaraj się za swoją
    ignorancję strzeleniem sobie baranka o dekiel.

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 8. Data: 2012-07-17 09:06:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-16, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:

    > Odblokowany Peugeot JetForce JEST MOTOCYKLEM, więc ukaraj się za swoją
    > ignorancję strzeleniem sobie baranka o dekiel.

    Tak, tak. Jest motocyklem. Poczules sie lepiej?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-07-17 10:12:13
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    > Tak, tak. Jest motocyklem. Poczules sie lepiej?

    Daj mu spokoj, przeciez to tuman.

    erg

  • 10. Data: 2012-07-17 10:31:26
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-17 10:12, erg pisze:
    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > Daj mu spokoj, przeciez to tuman.

    Argumentów już brak, więc z miejsca inwektywa?
    Zastanów się jeszcze raz, kto tu wyszedł na tumana.

    --
    ? $heikh el $hah