  • 1. Data: 2009-03-06 09:46:44
    Temat: Joomla - brak opcji konfiguracja globalna
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mam taki głupi problem, jest sobie serwis postawiony na Joomli 1.0, mam
    dostęp do ftp i panelu administracyjnego, użytkownik na prawach admina.

    Problem wygląda tak, że nie mam sekcji ustawień globalnych dla witryny. Nie
    znam jakoś dogłębnie Joomli, nie wiem czy można któremuś z adminów zamknąć
    dostęp do tej opcji, tudzież czy ona jest jakoś sprytnie ukryta i mogę tam
    dotrzeć...podejrzewam, że firma która postawiła stronę chciała ją
    zabezpieczyć przed przypadkowymi modyfikacjami, ale nie bardzo mam jak się
    z nimi skontaktować.

    Mając więc ftp i konto admina mogę jakoś dogrzebać się do ustawień
    globalnych w joomli?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2009-03-10 08:04:12
    Temat: Re: Joomla - brak opcji konfiguracja globalna
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > z nimi skontaktować.
    >
    > Mając więc ftp i konto admina mogę jakoś dogrzebać się do ustawień

    obstawiam zablokowane w plikach php.. nadpisz pliki jak nie potrafisz
    zedytowac tych plikow. Jak na moje to musisz nadpisac:
    /administrator/com_config
    /administrator/modules/mod_components.php

  • 3. Data: 2009-03-10 14:13:33
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 10 Mar 2009 09:04:12 +0100, mateusx6 napisał(a):

    > obstawiam zablokowane w plikach php.. nadpisz pliki jak nie potrafisz
    > zedytowac tych plikow. Jak na moje to musisz nadpisac:
    > /administrator/com_config
    > /administrator/modules/mod_components.php

    Popróbuję, dzięki ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net