  • 1. Data: 2016-05-16 19:57:19
    Temat: K9N6SGM-V drivers
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Witam

    Zna ktoś konkretny adres strony ze wszystkimi sterownikami do tej płyty pod
    XP 32 bit?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2016-05-16 21:34:59
    Temat: Re: K9N6SGM-V drivers
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-05-16 o 19:57, Kamil pisze:
    > Witam
    >
    > Zna ktoś konkretny adres strony ze wszystkimi sterownikami do tej płyty pod
    > XP 32 bit?

    Google wyłączyli ?

    https://pl.msi.com/Motherboard/support/K9N6SGMV__K9N
    6PGMFI__K9N6PGMF.html#down-driver

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2016-05-17 11:10:57
    Od: mahe <m...@g...pl>

    W dniu 2016-05-16 o 19:57, Kamil pisze:
    > Witam
    >
    > Zna ktoś konkretny adres strony ze wszystkimi sterownikami do tej płyty pod
    > XP 32 bit?

    W pierszej kolejności zawsze szukaj na stronie producenta płyty. Gdyby z
    jakiegoś powodu nie było to u producenta chipsetu płyty głównej itd.

    A jak sprawdzić bebechy własnego komputera? Aida, Everest, CPU-Z choćby.

    Jeśli nie lubisz Googli, to możesz użyć DuckDuckGo.com - efekt podobny ;)

    --
    mahe

  • 4. Data: 2016-05-17 11:57:40
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 17 May 2016 11:10:57 +0200, mahe napisał(a):

    > W pierszej kolejności zawsze szukaj na stronie producenta płyty. Gdyby z
    > jakiegoś powodu nie było to u producenta chipsetu płyty głównej itd.

    Ja bym właśnie na odwrót - najpierw strona producenta chipsetu, potem strona
    producenta płyty.

    (ciach...)

    [ I've got nothing against God. It's his Fan Club I can't stand. ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 5. Data: 2016-05-17 17:29:12
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał:

    https://pl.msi.com/Motherboard/support/K9N6SGMV__K9N
    6PGMFI__K9N6PGMF.html#do
    wn-driver

    Dzięki. Mój Google do tej strony nie dotarł. Kierował mnie na jakies
    upiedliwe g..., na których musiałem oświadczać, że nie jestem robotem i
    zaznaczać po kilka razy obrazki z drzewami, rzekami i witrynami sklepowymi.
    Tfu. A ntej wskazanej przez Ciebie nie ma wszystkiego np. sterownika LAN-u.
    Znalazłem go gdzie indziej.

    Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał:

    > Ja bym właśnie na odwrót - najpierw strona producenta chipsetu, potem
    strona
    > producenta płyty.

    No właśnie. Szukaj i wkurwi.j się. Przerzuciłem sporp sprzętu i zawsze
    problemy miałem z MSI. Omijam ich z daleka, ale tym razem robie to dla
    kogoś. Jeśli sie nie myle to producenci do nowych płyt dają płytę ze
    wszystkimi driverami. Czy tak trudno zrobić z niej ISO i wrzucić na stronę z
    płytą? Zależy im na kliencie, czy nie? A może chodzi o to, aby uwalić rynek
    wtórny i zmusić do kupowania nowych wyrobów?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2016-05-18 08:50:59
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 17:29, Kamil pisze:
> [...]
    > Tfu. A ntej wskazanej przez Ciebie nie ma wszystkiego np. sterownika LAN-u.

    To była pierwsza strona w googlu po wpisaniu modelu płyty.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl